Provinssirock 2006

Tähän mennessä esiintyjälista:

Him (Suomen ainoa festarikeikka)
Lapko
The Ark
Bullet for my valentine
Within Temptation
KORN :rock:

Ulkomaisia esiintyjiä ei kait vielä voi täysin varmoiksi sanoa.

http://www.provinssirock.fi/

Muut noista on varmistunu paitsi within temptation ja korn, mut äsken kun provinssin sivuilla kävin niin molempien bändien kuvat pyöri taustalla(miksikäs tuota sanotaan?). Kornia on kyllä odoteltu, uusia levyjä ei oo tullu kuunneltua mut vanhempia tuotoksia aikanaan helevetisti. Bändi näyttää varmistuneen ainakin hultsfrediin, joten eiköhän se provinssiin tule. Itsehän menen joka tapauksessa:kippis1:

Edit: olihan tuolla media osastolla anonymousin mainitsemista bändeistä kuvat, joten eiköhän kaikki suht varmoja ole.

Deftones! :rock: Olen ollut Provinssissa joka kesä vuodesta 2000 ja nyt on ainakin varmaa, että sinne on pakko päästä myös tänä vuonna!

Jeah, deftones on ehdottomasti kova ja korniakin on tullut kuunneltua, siis sitä vanhempaa tuotantoa. Tässä pitää hiljalleen ruveta fiilistelemään :rock: Vielä kun näitä kovia suomalaisia kuten Mokoma, Stam1na ja Diablo tulisi lisää, niin olis aika täydellistä.

Toki tonne oltais menty lähes minkälaisella kokoonpanolla tahansa, täällä seinäjoella kun asun :)

:rock: :rock: :rock:

Deftones!!!

:rock: :rock: :rock:

You can count me in!

Kornikin on ihan mielenkiintoinen.. Mielenkiinnolla odottelen uusia kiinnityksiä...luulen, et tulee vieläkin isompia ylläreitä... Tosin toolia on varmaan turha odotella viime keikan jälkeen, mut ehkäpä jotain hyvää ja isoa sieltä on vielä odoteltavissa...

Alice In Chains Provinssissa.

Varmaanki meen tonne koska asun niin lähellä. Saa nähä jaksaako ostaa lippuja koko viikonlopuksi, mutta Kornin vois käydä kattoos, vaikka en kuuntelekaan bändiä sillälailla.

Provinssiin varmistettu vielä Coheed & Cambrian, HK119, TikTak, Uniklubi, PMMP, CMX, Mokoma, Amorphis, Regina ja Nemo.

Mokoma :hyper: :rock:

Pakkohan se on Bandiitinkin mennä provinssi katsastamaan, kun on vähän noin niinku perinne...:)

Valitettavasti tänä vuonna esiintyjälista on melko surkea. Pe ainut kelpoinen päivä.

Joo provinssii on liput sunnuntaille ja ainoastaa KoRnin takia!! :) abine asuuko äijä seinäjoel? pientä pakkis miitinkiä provaa jos jengiä o paljo tulos!

Arnolti sanoi:
Joo provinssii on liput sunnuntaille ja ainoastaa KoRnin takia!! :) abine asuuko äijä seinäjoel? pientä pakkis miitinkiä provaa jos jengiä o paljo tulos!
En asu seinäjoella, mutta lähellä kylläkin. Voishan sinne kyllä suunnitella jonkimoosta miitinkiä.

Vielä varmistamaton huhu mutta provinssin foorumilla kerrotaan että Soulfly ja Strapping young lad olisi saapumassa paikalle :rock:

oiskos kellään ehdotuksia majoituksesta seinäjoella? Teltta / koulumajoitus ei oikein kiinnosta... ja TIEDÄN, olen myöhässä liikkeellä, pyääÄ!

Strapping Young Lad :thumbs: .

metalman sanoi:
oiskos kellään ehdotuksia majoituksesta seinäjoella? Teltta / koulumajoitus ei oikein kiinnosta... ja TIEDÄN, olen myöhässä liikkeellä, pyääÄ!
No eihän tossa oikeen muita vaihtoehtoja jää kuin hotelli. Ne tosin voi olla täyteen buukattu jo vakikävijöiden toimesta, en tiedä varmasti.

Edit: Ai niin, diablokin tulossa provinssiin. Alkaakin olla jo kasassa nämä mun suosikki-suomalaisbändit, vielä staminaa odotellaan.

Vähän hitaasti täälläkin ollaa liikenteessä. Hotelleja vielä vähän pitää yrittää soitella mutta 99,9% varmuudella ovat varattuina. Joten leirintäalueelle jollain pelillä olisi tarkoitus majoittua. Huomenna liput hommaamaan...

Back
Ylös Bottom