SUPERCARB 1kg -40%

Protskut yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maaru
  • Aloitettu Aloitettu
Eli taas sarjassamme kyselyitä :)

Kuinka moni nainen käyttää täällä lisäravinteita ja mitä käyttää??

Kertokaa kokemuksia yms.

Kiitos etukäteen ;)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä käytän aika paljon lisäproteiinia puurossa, välipalana ja palautusjuomassa. Yleensä ihan pelkkiä proteiineja (ilman hiilaria) kuten Whey3 tms. Lisäksi vitamiineja, kalkkitabuja ja magnesiumiakin näin kesällä. Terveelliset rasvat yritän varmistaa syömällä lesitiiniä ja välillä kalaöljykapseleita. Nämä mielestäni toimivat hyvin ja auttavat pitämään ruokavalion kuosissa.

Olen kokeillut vähän kaikkea muutakin millä olisi pitänyt olla vaikutusta noin teoriassa (kun on niin hienot nimetkin ;)) kuten CLA, HMB, L-karnitiini, joitakin "Fat Burnereita" jne... Mutta mulla ei ainakaan mitään ilman mikroskooppia havaittavaa vaikutusta ollut näkyvissä.

Protskupatukoita ja Meal Replacement-juttuja olen myös välillä käyttänyt, mutta sopivat ehka paremmin massakaudelle kun monissa patukoissa on turhan paljon sokeria ja MRP:t eivät pidä nälkää yhtä hyvin kuin oikeat välipalat ja ateriat. Ja tuleehan ne aika kalliiksikin pitemmän päälle.

Kreatiinia pitaisi ehkä taas vaihteeksi kokeilla, se näyttää toimivan monella.

Käytän protskujauhetta palautusjuomassa (viimeaikoina Fast Whey3), glutamiinia, kreatiinia, patukoita (offilla ja dieetin tankkauspäivinä)...monivitamiinia ja 1 rautatabu päivässä nyt dieetillä, offilla en noita käytä vaan pyrin ruoasta saamaan tarpeelliset. Mahdollisimman vähinä pyrin pitämään aina ylimääräiset pillerit jne - hatarapäinen kun olen, olisi vain enemmän unohdettavaa...hyvä kun joka päivä muistaa e-pilsut napata (eikä aina niitäkään - huh, onneksi ei ole käynyt vahinkoa vielä!!)

Aiemmin olen testannut minäkin CLA Figurelia, erinäisiä fat burnereita ja Anti-Saltteja....turhaa kamaa, minun mielestäni.

samma här...eli käytän monenmoisia lisäravinteita. Perusprotskua, palautusjuomaa (yleensä UF recovery booster), glutamiinia ja kreatiinia. Hädässä tulee myös aina joskus juotua erilaisia protskudrinkkejä ja patukoita. Pilleristä tulee napsittua kalaöljyä, rautaa, monivitamiinia, kalkkia, c- vitamiinia ja toisinaan myös e-vitaamiinia. Dieetillä on tullut kokeiltua mysö fatburnereita, mutta vaikea sanoa onko niistä ollut todellista hyötyä.

lisäravinteista

Olipas mielenkiintoinen puheenaihe! Mä käytän lesitiiniä ja palautusjuomaa. Diet Fuelit loppui just mutta niistä ei mielestäni ollut dramaattisia tuloksia, joten en taida ostaa lisää. Kalaöljykapseleita otan ja monivitamiinia sekä lisäksi vielä Ctä. Proteiinipatukoita olen miettinyt mutta niissä taitaa tosiaan olla aika reippaasti kaloreita. Kreatiinia ja glutamiinia voisin ehkä kokeilla, mutta en tarkasti tiedä onko niistä sitten varsinaisia tuloksia nähtävissä tai mitä niiden olisi tarkoitus tehdä kropalle.
Olen kokeillut CLAta mutta samantapaiset on kokemukset siitä kuin edellisilläkin puhujilla.

Niin..siksi juuri ajattelin kysyä sivun naisilta että onko kreatiinistä hyötyä? Miten sen vaikutus on näkynyt yms.
Itse kun harkitsen sitä ja sen ottoa.

Hih..taitaisi olla noilla CLA:lle muille Rasvanpolttopilsuille parempi nimi Rahanpolttopilsut. Eihän niitä koskaan mitään hyötyä olla koskaan havaittu. ;)

Kalaöljykapseleita tuntuu kaikki napsivan kuuliaisesta..niinhän sitä tulee tehtyä..mutta se jälkiröyhyryöppy puolen tunnin päästä sen ottamisesta..:urjo:

Mikäs teidän mielestä on paras protskujauhe? Pitäisi kohta uusia varasto,purkin pohja kun alkaa näkyä jo..joten otetaan vihjeitä vastaan että mitä kannattaa kokeilla.

Ainakin glutasta olen kokenut hyötyväni - palautuminen on parantunut kummasti, vaikka dieetti senkun tiukkuu! Kreatiinista en ole ihan varma, ehkä pientä hyötyä olen ollut huomaavinani, ainakin yleensä ennätykset ovat syntyneet silloin kun olen syönyt kreaa.

Oma tän hetken suosikki protskujauheissa on tuo Fastin Whey3 suklaa, muita mulle maistuvia on ainakin All Starsin vanilja. Joku Pro Power oli joskus karmivaa, samoin kuin eräs Scitech - vai mikä piru sen nimi nyt olikaan?

Heh juu, osuva tuo Rahanpolttopilsut - nimitys...:p

Mä en koske kalaöljykapseleihin, en siedä kalan hajuakaan, saati syö kalaa....:urjo:

mie otan ne kalaöljykapselit illalla just ennen nukkumaan menoa niin en oo koskaan huomannu häiritseviä... hmn - sivuvaikutuksia.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Perusprotskua. palutusjuomaa (Reco 2), kreatiinia ja glutamiinia. Lisäksi multi-tabseja. Rauta- ja kalkkitabuja pitäs käydä ostamassa.

Itse käytän palautusjuomaan maltoa ja Whey3 mansikkaa - on hyvää :) Iltaisin otan usein Fastin maitoproteiinia. Itse olen kokeillut kreatiinia yhden kerran, ja aion kyllä kokeilla jatkossakin. Ainakin mielestäni sillä oli edullisia vaikutuksia - tulokset nousivat ja palautuminen sarjojen välillä nopeutui, joten tehoa sain salilla treenaamiseen mukavasti. Monivitamiineja otan myös, pysyypähän flunssatkin paremmin loitolla ;) Också kofeiinipillerit ovat joskus tarpeellinen piristys, varsinkin ennen aamuliikuntaa.

Niin juu, ja tällä hetkellä teen ensimmäisiä kokeilujani lesitiinin kanssa...

Hi hii...täältä tulee kans kunnon lista. Mulla tällä hetkellä käytössä protsku, malto, kreatiini, lesitiini, multivita, kalanmaksaöljy, B, C, rautatabletit jne...(meinaa nimittäin mennä tämä diettiruokavalio vähän turhan yksipuoliseksi->tuli nimitäin tässä takapakkia ja aika pahasti, joten olkaa varovaisia ja katsokaa et saatte kaikki tarpeelliset vitamiinit ja muut mömmöt).

Fat burnerit on aika mielenkiintoinen keskustelun aihe. Kertokaapas kokemuksia?!!

Myös otetaan vastaan hyviä ruokavinkkejä? Meinaan lämpimiä ruokia..

Ainoastaan cla ja sitten kun mulla on insuliinihoitoinen diabetes, niin ylimääräisiä insuannoksia ei voine laskea roinaamiseksi. Ehkä ne hieman nopeuttaa palautumista, kun ottaa heti treenin jälkeen. Hyvä puoli on se, että kun tunnen aineen parinkymmenen vuoden kokemuksella, niin osaan olla varovainen sen kanssa.

Keväällä 2kk:n cla-kuurilla laski rasvaprossa 4 pykälää ilman painon laskua, mutta en tiedä onko noussut takaisin.

Mä niellyt proteiinia normaalin pöperön lisäksi, mutta ilmeisesti olisi korkea aika rueta käyttämään myös palautusjuomaa. Aikaisemmin olen mielestäni pärjännyt ilmankin, mutta parin opettelu vuoden jälkeen treenit on koventuneet (tosi kummallinen ilmaus, mutta empä paremminkaan osaa sanoa).

kertoisko joku ystävällinen sekoitussuhteen tälläselle 55 kiloselle, vaahtosammuttimen kokoiselle rääpäleelle.
Protskut oon lyönyt tehosekottimeen rasvottaman maidon kanssa ja kaakaojauhetta perään. Kohtuullisen hyvää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom