Protskusta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite ottaisin nuista maito 90:stä. Mulla on myös salainen vaihtoehto c) joka on hera 80.

Tuo Hera ei oikeen sovi ku oon nääs maitovammanen... Tuossa soija-protskussa on kylläkin enemmän rasvaa, mutta onkohan tuolla merkitystä? Ja kumpihan nuista mahtaa paremmin sekoittua veteen/mehuun?

Tuo Hera ei oikeen sovi ku oon nääs maitovammanen... Tuossa soija-protskussa on kylläkin enemmän rasvaa, mutta onkohan tuolla merkitystä? Ja kumpihan nuista mahtaa paremmin sekoittua veteen/mehuun?

Miksi sinulle sitten Maito90 sopisi, jos ei hera käy? Kyseessähän on hera- ja kaseiinisekoitus, jotka ovat molemmat maitoproteiineja.

Maito90 sekoittuu varmasti paremmin veteen, koska soija on aika puuromaista tavaraa.

Se on alle 1g rasvaa per satsi mitä saat Soija90:stä per satsi eli siitä ei tarvi välittää.

Mulla on soijaprotsku toiminut tosi hyvin ja se on noista halvinta. Fiksu tietty jättää Fastin Soija90:n marketin hyllylle ja ostaa P-Storesta todella paljon halvempaa UFS:n soijaa ison satsin kerralla.

yhtä hyvin sekottuvat mutta itse ne soijaa suosittelis. maistuu aika kauheelle ja itellä koostumus kävi jotenki kurkkuu (puuromaista nimenomaan). eli jos rahaa on niin maitoa. toisaalta kannattaahan sitä soijaa kokeilla kun halvempaa on, makuasia :)

Soija90 on kyllä pahaa, en meinaa saada sitä kyllä irvistelemättä alas sellaisissa määrissä että siitä mitään hyötyä olisi minkään yhteydessä (esim kastike, taikina, tmv), saati pelkän nesteen :P

Soija90 on kyllä pahaa, en meinaa saada sitä kyllä irvistelemättä alas sellaisissa määrissä että siitä mitään hyötyä olisi minkään yhteydessä (esim kastike, taikina, tmv), saati pelkän nesteen :P

Tottumiskysymys. Itse vetelen nykyään päivittäin 1-2 soija- tai soija/heradrinkkiä haalean veden kera ja nälkäisenä maistuu jopa hyvältä. Pari kuukautta sitten meinasi laatta tulla jos ei pitänyt nenästä kiinni juodessa, eli yllättävän nopeasti makuaisti muuttuu.

Hieman sivuten aihetta.
Imeytyykö hera protsku miten paljon huonommin kun sen juo maidossa? Eli onko apua treenin jälkeen juoda palautusjuomana maidossa hera protskut?? Maha tahtoo mennä sekaisin pelkästä protskusta, maitoon sekoitettuna ei tätä ongelmaa. Niin ja sama kysysmys kreatiinin kanssa?

Suositut

Back
Ylös Bottom