protskun määrä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SKris
  • Aloitettu Aloitettu
ku mä oon tällänen 66kg painava lintu, niin eikö mulle riitä proteiininlisälähteeksi 400g raejuustoa + 500g maitorahkaa per päivä.. niistä tulisi jo 127g protskua.. melkein 2g/painoakiloa kohden.. lisäksi syön 2 lämmintä ateriaa+aamiainen+iltapala.. mitä luulette, pärjääkö tällä ruokamäärällä.. lämpimät ateriat on varmaakin n.300-600g/per annos, yleensä kanaa+pastaa+riisiä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lämpimät ateriat mukaanlukien, sun päivittäinen proteiininsaanti pyörii siinä 200 g:n kieppeillä, joten eiköhän tuo riitä vallan hienosti.

Eiköhän sillä pärjäis, mutta mielestäni olisi helpompi ottaa proteiinit lisäravinteista eli proteiinijauhoista noiden rahkojen ja raejuustojen sijaan. Mutta jos ei protskudrinkit maistu ja rahkaa jaksaa survoa itseensä niin mikäs siinä :)

Kannattaa muistaa, ettei syö aamulla noita raejuustoja ja rahkoja ja sit seuraavan kerran illalla lämpimän ruuan..;) 2-3 tunnin välein ois hyvä saada jotain 'ruokaa' nassuun. Tämä on helppoa sanoa, mutta vaikeampi toteuttaa.

Sen verran vielä noista lisäravinne proteiineista, että mun mielestä sun ois hyvä ottaa palautusjuoma treenin jälkeen. siitä "voisi" olla apua, mutta eihän se pakollinen tietenkään ole.

Originally posted by SKris
ku mä oon tällänen 66kg painava lintu, niin eikö mulle riitä proteiininlisälähteeksi 400g raejuustoa + 500g maitorahkaa per päivä.. niistä tulisi jo 127g protskua.. melkein 2g/painoakiloa kohden.. lisäksi syön 2 lämmintä ateriaa+aamiainen+iltapala.. mitä luulette, pärjääkö tällä ruokamäärällä.. lämpimät ateriat on varmaakin n.300-600g/per annos, yleensä kanaa+pastaa+riisiä...

Tuostahan tulee jo liikaakin. Kun noista neljästä ateriasta tulee yhteensä varmaan jotain 100g protskua, mikä on jo melkein tarpeeksi sulle. Siihen sitten vielä puoli purkkia raejuustoa ja maitorahkaa sopivissa väleissä ja kyllä riittää.

Ei sitä protskua kannata ahmia järjettömiä määriä. Mulla on painoa 90kg ja yritän syödä n.150-160g protskua päivässä ja hyvin tuntuu kasvavan.

Originally posted by SKris
ellet tosissaan tykkää tosta rahkasta ja raejuustosta, kannattaa jopa vähentää vaikka molempia ainakin 100g. juo usein ruuan kanssa rasvatonta maitoa ja säästä suurin osa ellei kaikki rahka illaksi, vaikka päivän viimeiseksi "ateriaksi". muista syödä myös lihaa

itse en jaksa proteiineja laskea, kyllä niitä kuitenkin aika hyvin tulee, maitoa juon nimittäin 1-2 litraa päivässä (33-66g proteiinia). yks hyvä ruoka on muuten spagetti jauhelihakastikkeella ja sekaan purkki raejuustoo

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom