Protskumössöstä?

Muuten kannattaa, mutta ei palautusjuomaan. Proteiinijauho imeytyy hitaammin maitoon sekoitettuna. Mielestäni ehdottomasti välipaladrinksut maitoon, tuleepahan pari lisäkaloriakin kyytipojaksi...

vanhapieru 2:n turvotus ja kaasuvuodot

Hyvä, tänks eli jos maitoon, protsku ei imeydy niin nopeesti. Treenikaverini vanhapieru2 valitteli tänään että vatsa on turvoksissa ja pierettää --> on alkanu vetään protskua. Mulla ei protsku aiheuta vastaavia oireita. Oisko vanhapieru 2:lla joku imeytymisongelma mielenterveysongelman lisäksi?:confused:

Vanhapieru2 vetää halpaa heraa, jossa on laktoosia, joka saa mahan hänellä käymään. Sen pitäis vetää jotain laktoositonta (lue kalliimpaa) jauhoa.

Jees, kiitos Andy nopeista kommenteista. Pittääpä sanoa vanhapieru2:lle että ostaa kalliimpaa mömmöä, niin voidaan treenata ilman kaasunaamareita...:evil:

Originally posted by veijo esso
Jees, kiitos Andy nopeista kommenteista. Pittääpä sanoa vanhapieru2:lle että ostaa kalliimpaa mömmöä, niin voidaan treenata ilman kaasunaamareita...:evil:

Muistakaa nyt kuitenkin että ei se hinta ole laadun tai laktoosittomuuden tae. Eiköhän laktoositontakin saa kohtuuhintaan.

Juurikin näin. Yleensä laktoosittomat on pikkuisen kalliimpia kuin perushera ja niin kuin aina markkinoilla, tietysti niistäkin löytyy superhyperprotsku joka maksaa maltaita. Sano kaasuttajalle, että vertaa vähän hintoja, niin varmasti oikea löytyy. Mutta muistakaa silti wanha wiisaus: "Hajussa kasvaa" ;)

Originally posted by veijo esso
Joku jossakin sano että protskua ei kannata sekoittaa maitoon? Onko näin? miksi ei? :kippis2:

No tämän takia ei kandee sekoittaa:

1.(Lehmän)maito on vasikoita varten,EI IHMISILLE.

2.On ällöttävää juoda eläimen eritteitä.

3.Maito on pahaa, alkaa yrjöttämään.

4.Vesi vanhin voitehista.

5.En itsekkään sitä käytä.Vaikka jotkut juovatkin eläimen
maitoa, niin minä en saattaisi juoda edes ihmisen maitoa.

6.Hidastaa protskun imeytymistä?

7.Et kai haluu olla MAITOPOIKA.

8.Olutta juomalla saat enemmän kunnioitusta.

9.Maito pilaa proteiinin hienostuneen maun.

10. On nopeampaa syödä proteiini lusikalla suoraan pussista.

No eiköhän nää perustelut jo riitä :D

IIIIIK!! Miks mua alkoi pelottaan, että toi hempan viesti oli vaan puoliläpällä ja mies on oikeasti puolivegaani...

"2.On ällöttävää juoda eläimen eritteitä.

3.Maito on pahaa, alkaa yrjöttämään."

Siis ei mulla mitään ole niitä vastaan, mut silti.

Mitä!!!
minäkö joku vegaani? Ei ny tartte alkaa haukkumaan
jos vähä läppää heittää. Sano ny vielä että ruotsalainen
niin kaikki on kunnossa!
Vaikka tosiasia on etten itse PYSTY käyttään maitoa.

Hemppa mitäs luillesi kuuluu??? Taitavat olla aika heikossa kunnossa ellet vedä jotain multikalkki tabuja.:lol2: :lol2: :lol2:

Originally posted by tommih
Hemppa mitäs luillesi kuuluu??? Taitavat olla aika heikossa kunnossa ellet vedä jotain multikalkki tabuja.:lol2: :lol2: :lol2:

Kyllähän sitä kalsiumia saa muualtakin kun maidosta. Itse en ole vuosiin juonut maitoa mutta kaikenlaisia muita kalsiumia sisältäviä tuotteita tulee käytettyä ihan reilusti (piimä, viilit, jogurtit, juusto jne).

Originally posted by madjack
Kyllähän sitä kalsiumia saa muualtakin kun maidosta. Itse en ole vuosiin juonut maitoa mutta kaikenlaisia muita kalsiumia sisältäviä tuotteita tulee käytettyä ihan reilusti (piimä, viilit, jogurtit, juusto jne).

JUURI NÄIN.

Re: Re: Protskumössöstä?

Originally posted by Hemppa
No tämän takia ei kandee sekoittaa:
1.(Lehmän)maito on vasikoita varten,EI IHMISILLE.
2.On ällöttävää juoda eläimen eritteitä.
3.Maito on pahaa, alkaa yrjöttämään.
4.Vesi vanhin voitehista.
5.En itsekkään sitä käytä.Vaikka jotkut juovatkin eläimen
maitoa, niin minä en saattaisi juoda edes ihmisen maitoa.
6.Hidastaa protskun imeytymistä?
7.Et kai haluu olla MAITOPOIKA.
8.Olutta juomalla saat enemmän kunnioitusta.
9.Maito pilaa proteiinin hienostuneen maun.
10. On nopeampaa syödä proteiini lusikalla suoraan pussista.
Jahas, jahas:

1. Maidolla me bodaritkin ollaan nämä vahvat kehomme rakennettu pikkuisina!
2. Juo ihmiset hulluampiakin asioita, kuten Cokista ja viinaa.
3. Maito on hyvää!
4. Ehkäpä...
5. Kuinkas moni tuntemasi mies/nainen juo ihmisen maitoa? :p
6. Ehkäpä...
7. Got milk? Kaikki suuret starat ovat cool, kun ne juo maitoa mainoksessa!
8. ... kunnioitus lakkaa siinä vaiheessa, kun alat tanssimaan ravintolan pöydällä salaatti housuissasi.
9. Ainakin soijaproteiinin makua ei voi mikään aine parantaa, mutta maito on ihan hyvä kyytipoika.
10. Totta tämä viimeinen. Mutta tykkään nauttia proteiinini eläinten eritteiden kanssa.

"Uusi ja kokematon piika oli saapunut kaupungista töihin maalle ja hänet käskettiin heti töihin. Isäntä osoitti hänelle navettan edessä seisoskelevaa karjaa ja sanoi että "menepä lypsämään lehmä." Piika meni karjan luo ja isäntä katsoi, kun hän rupesi tekemään työtään. Aikaa piialta yhteen eläimeen meni puoli tuntia ja kun hän tuli ämpäri täynnä isännän luo, näytti hän saalistaan ja sanoi että "onkos isäntä tyytyväinen suoritukseeni?" Isäntä sanoi siihen, että "vielä tyytyväisempi on varmaan tuo lypsämäsi sonni..."

Onko siinä mitään perää kun "uusimmissa" tutkimuksissa väitetään maidon olevan paras palautusjuoma?

Oon nähnyt ko. artikkelin missä tästä kerrottiin ja maitoo verrattiin pelkkään veteen ja pelkkää hiilaria sisältävään urheilujuomaan. Eipä ole vaikeeta maidon voittaa tossa seurassa :D

Juurikin näin. Yleensä laktoosittomat on pikkuisen kalliimpia kuin perushera ja niin kuin aina markkinoilla, tietysti niistäkin löytyy superhyperprotsku joka maksaa maltaita. Sano kaasuttajalle, että vertaa vähän hintoja, niin varmasti oikea löytyy. Mutta muistakaa silti wanha wiisaus: "Hajussa kasvaa" ;)

Ei ne "paremmat" protskut välttämättä niin paljon kalliimpia ole, luin äskettäin
jostain,,,olisko ollut s24 ravinto puolelta, että esim tuo joku muscle protein voi saada
ihan kohtuu hintaan ! Sinä on kuitenkin vähän muuta ,kuin perus hera protskuissa, joista
yleensä voi tulla noita "ilma vaivoja" :)

On se nyt saatana! Maitoa juon litra kaupalla päivittäin...joku 10v mukula voi valittaa ettei tykkää maidosta mutta hei oikeesti nyt maitoa nokkaan :D

Back
Ylös Bottom