Protskujuomasta proteiinin maku pois?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wnb
  • Aloitettu Aloitettu

wnb

Terve!

Mulla on raivostuttava ongelma noiden proteiinijuomien kanssa, eli vaikka kuinka yritän sheikata itselleni protskua ja yrittämällä yritän juoda, niin ei mene alas. Se proteiinin maku laittaa silleen irvistämään ja meinaa tulla ylös.

Olen kokeillut tuota palkkarissa, ja siinä menee aavistuksen helpommin, mutta vaikeaa sekin on, ja sitten taas pelkkä malto ei aiheuta mitään ongelmia, niin proteiinin sen on oltava se ongelma.

Mulla on Fastin punaisia pusseja, on vaniljaa, on mansikkaa ja on suklaata, mutta ei auta.

Maistuuko kaikki protsut samalla lailla, vai onko jotain mitä saisin helpommin juotua?
Ja mun tosiaan on pakko vetää protskua, jos haluan lihaa luiden ympärille, koska painoa on 65kg ja pituutta 180cm.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sekotatko veteen?
Jos et niin sekoita ,oon huomannu et noista tulee aivan hirveen makusta tavaraa jos sekoittaa maitoon.

Veteen sekoitan. Muutaman kerran sekoittanut maitoon, mutta ei auta.

Pari kertaa oon sekoittanut maitoon ja vanijajäätelöön, niin oon saanu alas, oli tavallaan ihan hyvääkin pirtelöä, mutta ei tuota sit taas voi vetää 5 kertaa viikossa.. :D Vai voiko?

En oikein tiedä mitä tarkoitat proteiinin maulla, mutta kaikissa fastin tuotteissa mitä olen maistanut on ollut sama sivumaku, eli maut ovat oleet aika teennäisiä. Pitkään vedin pelkkää fastia, kunnes tajusin että voisihan sitä jotain muutakin koittaa ja takaisin en ole enää palaamassa. Evolutionin tuotteet ovat mielestäni paljon miellyttävämmän makuisia, joskin aika pirun makeita.

Nyt on tilauksessa P-storesta kunnon herkkuperseheraa Optimumilta: http://www.p-store.fi/product_info.php?products_id=157, odotukset ovat aika korkealla.

Pitäisköhän sitä sitten vaihtaa merkkiä kokonaan..

Eikö kukaan muu maista protskussa sellaista noh, proteiinin makua? Onko mulla joku yliherkkä makuaistihermotusongelma..

Sehän on ihan parasta :haart: perus pieruhera plus hedelmäsokeri - ihan kuin makeaa kermaa joisi :kuola:

namnam.

väittäisin että moisesta refleksistä kannattais opetella pois. Valion rahkan pelkiltään ollessa kyseessä vielä ymmärtäisin...

kaikissa maustetuissa mitä oon kokeillu, maku on reilusti parempi maitoon sekoitettuna.
ja wnb, kokeile ihmeessä nyt eri merkkejä:)

kannattaa tosin vaihtaa merkkiä välillä. Mulla uppoaa oikeastaan kaikki protskut ongelmitta paitsi fastin maustetut. niitä ei vain saa alas jälkimaun takia.

Mä suosittelen myös ostamaan ihan maustamatonta prodea, jolloin makua voi varioida lähes loputtomasti. Omat suosikit on jauhe sekoitettuna rasvattomaan maitoon, ja maustettuna joko mansikka funlightilla, tai makeutusaine-van houten -yhdistelmällä.

Mulla ei ainakaan ole ollu mitään ongelmia fastin heran kanssa, maustamattomia olen vedellyt ja hyvää on :kippis1:

Voi tosin olla, että makuhermot menivät lopullisesti kun ennen vetelin boost4you:n maustamatonta pieruheraa pussikaupalla. Se vasta paskanmakuista tavaraa onkin ja vaahtosikin aivan kyrpänä.

Kaikki on menny ainakin tähän saakka mulla alas, mutta parhainta maultaan on maustamaton hera+kaakaojauhe.

Leaderin maustetut on kyllä ihan:kakka:aa. Enää en niitä osta.

Jep, itse tässä nautiskelen American Wheyn maustamatonta. Kaakaojauhetta sekaan ja on muuten hyvää. Kai tanen sitruunan makuista imeskelin aikaisemmin, vaahtosi aivan vitusti ja maistui paskalle...

Thredin aloittaja, painat 65kg eli sun pitäs syödä n.130g protua päivässä. Sun ei ole mikään pakko vetää lisäravinteena protskua, kun ton 130g saa helposti normi ruuasta.

Ei sen heran ole tarkoitus maistua miltään uudenvuoden lupaus drinkiltä. Ylipäätään ei sillä ole väliä miltä maistuu kunhan saa ruuan kurkusta alas ilman oksennusta. Ravintoarvot on ne jotka jyrää.

^ No joo joo, mutta ei kait sitä nyt tartte väkisellä pahaa litkua juoda, jos voi juoda hyvääkin ja saada samat ravinteet. Vaikka oothan sä tietysti paljon enemmän HooCee, jos protskujuomakin maistuu kuukauden käyneeltä aavikkorotan kuselta :D.

Mä itse en siedä tuota heran makua, eikä auta, vaikka millä sitä koittais peittää. Sen sijaan oon käyttänyt fastin maustamatonta soijaproteiinia. Siitä tulee aika hyvää, kun sekoittaa veteen ja maustaa omaan makuun sopivalla fun lightilla. Tai sitten voi sekoittaa maitoon ja maustaa kaakaojauheella. Toi soija ei liukene aivan täysin, vaan siitä jää siihen juomaan sellainen jännä jauhoinen tuntuma, mutta mua se ei ainakaan haittaa.

^ No joo joo, mutta ei kait sitä nyt tartte väkisellä pahaa litkua juoda, jos voi juoda hyvääkin ja saada samat ravinteet. Vaikka oothan sä tietysti paljon enemmän HooCee, jos protskujuomakin maistuu kuukauden käyneeltä aavikkorotan kuselta :D.

Mä itse en siedä tuota heran makua, eikä auta, vaikka millä sitä koittais peittää. Sen sijaan oon käyttänyt fastin maustamatonta soijaproteiinia. Siitä tulee aika hyvää, kun sekoittaa veteen ja maustaa omaan makuun sopivalla fun lightilla. Tai sitten voi sekoittaa maitoon ja maustaa kaakaojauheella. Toi soija ei liukene aivan täysin, vaan siitä jää siihen juomaan sellainen jännä jauhoinen tuntuma, mutta mua se ei ainakaan haittaa.

Sekin tasoittuu kunhan tekee homman sheikkerillä ja pistää nestettä tarpeeksi sekä antaa juoman seistä hetken.

Ite käytin Fastin Hera80 mansikkaa jonku 900g, kunnes totesin etten sitä halua enää juoda pahan maun takia. HYI! Sitten ostin Leaderin GMassia suklaanmakuisena. Se o uponnu paremmi ku laittaa desin sitä ja Nesquick kaakaojauhetta pari kahvimitallista.. Kun GMass on vedetty niin ajattelin kokeilla Hera80 maustamattomana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom