Protein95

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shine
  • Aloitettu Aloitettu
Minun uusin proteiini-hankita on tosiaan tuo Fastin Protein95.. Mutta missä on vika, kun se paakkuuntuu :confused: ? Shaker on kyllä käytössä ja proteiinia oon kokeillu sekoittaa veteen sekä mehuun ja ilman maltoa ja malton kanssa, mutta ei..se vaan paakkuuntuu! Joten onko tässä nyt vika minussa vai proteiinissa :) ? Onko muilla ilmennyt tällaista ongelmaa tuon kyseisen proteiinin kanssa?

en tiiä ollenkaan, mut paakkuuntuuhan kaakaojauhekin.. :) mistä noita proteiinimömmöjä saa ja kuinka tarpeellisia ne on? ite ajattelin pärjätä ilman

Sheikkaatko jo valmiiksi märkään kuppiin?
Eli kannattaa heittää jauhot kuivaan kuppiin ja sopivan lämmintä vettä päälle...eli jääkylmään veteen ei tunnu liukenevan yhtä hyvin...Näin minulla ainkin toimii;)

Meitsi hoitaa homman paakkujen vuoksi yleensä niin että ensin neste sheikkeriin ja sitten sopiva määrä jauhoa perään. Purkki kiinni ja pari nopeaa ravistusta. Toimii parhaiten isosuisessa sheikkerissä - jauhot saa kosteaan purkkiin ongelmitta (paakkuja syntyy aina, jos tuhraat yhdistämiseen pitempiä aikoja).
Jos jauhot on valmiiksi purkissa niin siellä kerkeää osa paakkuuntumaan silmänräpäyksessä kun neste osuu niihin. Ilmiö liittynee jauhon "hiutalekoon" pienuuteen. Ohut pölymäinen tavara paakkuuntuu helpommin.

Juu ne jauhot pitää saada heti mahdollisemman isoon nestemäärän kanssa kosketuksiin.Itse teen ekalla ravistuksella vielä niin että anna kunnon iskun pehmeäpohjaiseen fastin pulloon jolloin kaikki jauhot irtoo ja sitten ankaraa heiluttamista..

Saman ongelman kanssa painiskellaan. Käytän tällä hetkellä maitoproteiinia, joka on vähän "tuhtimpaa" ja pitää näläntunteen paremmin kurissa. Sen kanssa saa kyllä sheikkerissä olla se ritiläjutska ja ravistaa niin että kohta on ravistuskyynärpää :D
Mies sanoi myös vinkkinä, että kannattaa kaataa neste sheikkeriin siten, että astia on vähän kallellaan, joten neste pääsee kosketuksiin pohjan kanssa heti aluksi. Sitten topakka lyönti astian pohjaan ja ravistusta. Minun veteni pitää olla kyllä jääkylmää, haalea tai lämmin protskujuoma on :urjo:

Tosta paakkuuntumisesta...

Itsellä ei henk.koht kokemuksia Fastista, joten en ota kantaa sen mihinkään erityiseen tuotteeseen. Oon vaan sitä mieltä et hinta-laatu suhde "kävelee" käsi kädessä, eikä oo tarvinnu tuskailla moisten ongelmien kanssa kun etsii käsiinsä laadukkaampia tuotteita. Myös maku usein on parempi, eikä ne hinnatkaan nyt ihan niin pilvissä ole. Kannattaa testailla eri tuotteita, huomaatteko kyllä eron kun hyvään tuotteeseen törmäätte ;)

Ai niin unohtui vielä sanoa, että itselläni on tällä hetkellä sellainen palautusjuoma käytössä, et sekoittuu veteen hyvin ilman ritilääkin...

Fastin maitoprotsku on ihan tarpeeksi hyvää ja laadukasta ainakin mulle. En rupee maksaa siitä, että saan 2 sekunniksi paremman maun suuhun.

Mä sekottelen sen juoman siten, että kuiva sheikkeri, sinne jauhot ja lopuksi neste. Voimakas ravistus ja pidän myös huolen, ettei pohjalle jää (tosin ilman mäiskimistä). Lopuksi annan seisoa hetken tai kaksi niin se liukenee vielä lisää. Sitten juon sen ja siihen tosiaan menee vaan pari sekuntia, joten mausta viis.

Mutta älkää koettako sekoittaa maitoprotskua kuumaan puuroon! :)

Fastin maitoproteiini on eka protsku, joka menee meikäläiseltä irvistämättä alas! Mehukeittoon sekoitettuna suorastaan namia... :D

Mutta jostain syystä meikäläisen pakki vaan ei tykkää mömmöstä. Millekään en ole koskaan ollut allerginen ja vatsa on ollut ennen mallia "teräs", mutta löysi nyt voittajansa. :( Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia? Mistään laktoosiongelmasta ei voi olla kyse, kun olen jugurtin ja maidon suurkuluttaja.

Mitä paakkuuntumiseen tulee, niin olen ensin laittanut nesteet ja siihen protskut päälle, niin ei jää pohjaan kiinni.

Hippa, saitko puuron juoksettumaan maitoprotskulla? Itse viimeksi tänään vedin Nalle-riisihiutaleiden sekaan (keittämisen jäkeen) kolme kukkurapäistä ruokalusikallista Fastia ja hyvin sekoittui eikä puuron maku iitse asiassa muuttunut ollenkaan. Slurps.

Originally posted by riesa

Hippa, saitko puuron juoksettumaan maitoprotskulla? Itse viimeksi tänään vedin Nalle-riisihiutaleiden sekaan (keittämisen jäkeen) kolme kukkurapäistä ruokalusikallista Fastia ja hyvin sekoittui eikä puuron maku iitse asiassa muuttunut ollenkaan. Slurps.

Laitoin sitä silloin puuroon joku 10-15g ja se paakkuntui ihan kamalaksi ja kamalanmakuiseksi sössöksi :urjo:

Häh???

Originally posted by fitnesspimu

Siis olenko nyt ymmärtänyt jotain väärin? Eiks toi ysivitonen ole protskua, eikä palautusjuomaa? Vai oonko ihan hakoteillä.

Voitko muuten Fitnesspimu suositella ihan nimeltä käyttämiäsi tuotteita? Mä tarviisin just sellasia tuotteita, joita joku tottunut käyttäjä suosittelis lämpösesti ja jotka olis käytössä huomannut hyväksi. Ja onko hintaero todella suuri Fastiin verrattuna vaiko vain muutamia euroja?

Jeps

shine sanoi:
Minun uusin proteiini-hankita on tosiaan tuo Fastin Protein95.. Mutta missä on vika, kun se paakkuuntuu :confused: ? Shaker on kyllä käytössä ja proteiinia oon kokeillu sekoittaa veteen sekä mehuun ja ilman maltoa ja malton kanssa, mutta ei..se vaan paakkuuntuu! Joten onko tässä nyt vika minussa vai proteiinissa :) ? Onko muilla ilmennyt tällaista ongelmaa tuon kyseisen proteiinin kanssa?

Tulee aika myöhään tää vastaus, mut laitetaan nyt silti. Itse ostin tota samaa pari päivää sitten ja en huomioinu, että paketissa lukee, että se saostuu nesteessä ja pitää näin ollen näläntunteen pois. On hyvä kuulemma jos on dietillä niin ei oo kokoajan nälkä. Toi siis kuuluu ton proteiinijauhon luonteeseen, että paakkuuntuu ja puuroutuu. Eipä sille mitään voi. Aika yllätys oli mullekkin kun ravistin ihan kunnolla sheikkerillä niin, että oli se ritilä myös niin sitä tahnaa ei tullu sheikkeristä yhtään ulos vaikka kääns väärinpäin. Huomasin, että paras lopputulos tulee kun tekee pari kolme voimakasta ravistusta ilman ritilää. Näin se sekottuu, mutta ei tuu niin paksuu. Sitte äkkii huiviin, ettei se ehi saostuu nin paljoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom