proteiinit/finnit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orpheus
  • Aloitettu Aloitettu
Heipähei! Semmonen kysymys olis et tietääkö kukaan onko proteiinivalmisteilla/massanlisääjillä mitään vaikutusta finneihin. Siis tuleeko niitä enemmän tai vähemmän vai vaikuttaako mitenkään? Kiitos...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei varmaan proteiinilla, mutta kreatiinin olen kuullut aiheuttavan finnien lisääntymistä. Tämäkin on tietysti yksilöllistä.

Yksilöllistä joo, ei noista mitään aknea kylläkään pitäisi tulla. Ite en oo huomannu mitään eroa.

Rasvainen proteiinivalmiste voi tietty lisätä finnejä. Itselle ei ole ollut ongelmaa, kun proteiinissa taitaa olla rasvaa 0.2g/100g.

Mulla ainaki täs 1-2vko:n aikana rupenu naama kukkimaan ku alotin uuden kreatiini kierron, ja aika varma oon et kreasta johtuu kukkimine ku ei mul muute naama tahdo kukkia. Kukka on kiva sana monikossakin :D

Tuo on todella yksilöllistä.. ainakin mulla kaikki "ylimääräinen" tulee ihosta läpi.. sama koskee protskuja, eli kyllä pari finniä tulee kun reilummin juo sitä jauhoa. Kreatiinin kanssa ehkä vähän sama juttu.

Mä oon nyt kans huomannut että selkään on alkanut tuleen finnejä ja otsaan.....En usko että sillä on krealla mitään tekemistä, johtuiskohan kun ei ole enää päässyt rannalle aurinkoa ottamaan meinaa siellä tuli maattua melkein joka päivä. Se ainakin piti mulla näppylät poissa, nyt joutuu alottamaan solkku kuurin....

Kaverillani oli ihan sama ongelma. osti jokun massa lisääjän ja hänellä räjähti naama kukkimaan ihan tajuttomasti.. itsellä oli samanlainen ongelma Twin Labin gainerin kanssa, kun otin koko annoksen niin naamaan alkoi tulla finnejä.. mutta kun puolitin annoksen niin mitään ongelmaa ei ollut.. luulisin että se johtuu juuri siitä ette kroppa työntää ylimääräisen ulos naaman kautta..

krea

Kyllä kreatiini ainakin mulla aiheuttaa finnien ilmestymisen, naamaan ja vähän selkään.

Originally posted by frd
Kaverillani oli ihan sama ongelma. osti jokun massa lisääjän ja hänellä räjähti naama kukkimaan ihan tajuttomasti.. itsellä oli samanlainen ongelma Twin Labin gainerin kanssa, kun otin koko annoksen niin naamaan alkoi tulla finnejä.. mutta kun puolitin annoksen niin mitään ongelmaa ei ollut.. luulisin että se johtuu juuri siitä ette kroppa työntää ylimääräisen ulos naaman kautta..
No svoi sviddu,mulla kertyy ylimääräinen vyötärölle

Sviddu nääs, kyllä ne finnit pysyy poissa ku pesette pärstänne tarpeiks usein.

Mutta totta se on että finnejä niiden kans rupee ilmestymään joillain, minulla ainankin.

Mulla ainakin iski finniä tulemaan ku aloin syömään 40% proteiinia josta osa tuli tietysti sitten lisäproteiineista. Selkään nyt lähinnä mut taispa naamankin muutama ilmestyä. Sitä ennen tuli energiasta ehkä 20% proteiinista joten kai se oli aika iso muutos.

Mulla ainakin nyt kun on ruvennu sekottamaan palautusjuoman ite (fast whey3+malto6) ni on ruvennu tulee finnejä naamaan ja selkään. Nii ja sit ihottumaa vähän. Kreatiinia oon ottanu jo kauemmin et ei johdu siitä. Edellisestä Fast massasta ei tullu mitään... Voi tietty johtua jostain muustakin mut luulisin et tästä johtuu:confused:

Joo ite syön nykysin Twinlabin super mass fuelia ja mielestäni tuo vain auttoi akneeni =). Tosin taas kreatiini on ehkä vaikuttanut hieman negatiivisesti. Lisäravinteet jotka sisältävät runsaasti rautaa vaikuttavat kait myös negatiivisesti.:confused:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom