Proteiinilisät ja turvallisuus

Ikä
45
Kaupunki
Helsinki
Hei!

Olen tietoinen siitä, että monet palautumisjuomat esim. San Nutritionilt, kuulemma, sisältävät prohormoneja tai muita lisättyjä. Tuotteita kuulemma vuoroin vedetään markkinoilta ja vuoroin palautetaan. Itse käytän lähinnä Fast:n tuotteita, mutta haluaisin kokeilla muidenkin esim. jenkkilöiden tuotteita, mutta kaipaisin hieman tietoa niistä tuotteista, jotka ovat täysin puhtaita, eikä löydy mitään esiasteita tms. sillä itse arvostan puhdasta Body Buildingia, jota harrastelen.

Voisiko joku kokeneempi ja viisaampi näissä asioissa jeesata miestä matkalla ? :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika hullu saa olla ravinnevalmistaja että tunkee sikakalliita lääkkeitä lisäravinteisiin ja myy niitä sitten lisäravinteiden hinnalla.. Että kyllä tuo on täysin turha murehtia koko asiaa. Ja vaikka jostain syystä jotain olisi johonkin eksynyt kaiken todennäköisyyden vastaisesti niin se olisi niin naurettavan pieni määrä että sitä ei huomaisi kuitenkaan. Fast on kallista, eikä yhtään sen "puhtaampaa" kuin mikään muukaan. Ei nuo ravinteet oo sen kummempia että niitä pitäis jotenkin varoa tai muutenkaan nostaa jalustalle.

Protskut, hiilarit ja erinäiset aminohapot on oikeastaan ainoita johon sitä rahaa ylipäätäänkään kannattaa puskea.

Maitotuotteissa voi olla ulkomailla jäänteitä eläinten hormoneista, mutta täälläpäin kyseessä on uskomattoman harvinainen ilmiö. Suomessa elintarviketurvallisuus on huippuluokkaa, jopa tuontituotteiden kanssa.

Mielenkiintosta.. Onks sulla jotain perusteluja heittää tohon ku sanoit olevas tietoinen että ois lääkeaineta lisätty ?

siis tämä väite että normaalit lisäravinteet sisältää jotain kiellettyä tuli ainakin yhden valmistajan mukaan siitä että heidän hihnoilla kulkee molempia aineita ja pieneltä sekoitukselta ei kuulemma voi välttyä.

Nyt ollaan menossa siihenkin, että kaupoissa saa myydä vain virallisten suositusten mukaisia määriä sisältäviä tuotteita. Esim. c-vitsku saa olla korkeintaan 60mg vahvuista jne. Vahvemmat valmisteet pitää hakea apteekista. Helvetin hieno uudistus:D Tosin ei vaikuta minun ostotottumuksiin, kun olen apoteekista ennenkin nuo hakenut. Tiedä sitten aletaanko noihin lisäravinteisiinkin puuttumaan kans kovemmalla kädellä. Nehän nyt on niin hirveitä myrkkyjä, että jotain rajoituksia on varmasti laitettava;)

Protskuja ja suosituksia

Joo, en mä erityisesti pelkääkään - jenkkilöistä esim. vaan saa sellaisia tuotteita joissa osassa mainitaan, että ei ole lisätty prohormooneita, ja joitakin, joissa kuulemma on käynyt löytöjä tulli yms. laboratorioissa.

Toistaiseks olen Fast HT-R, HERA 80, BCAA ja Evolution Phase-1 & crp käyttänyt melkoisen säännöllisesti - niistä tuntuu saavan samperin hyvät potkut ( erityisesti siis noi BCAA valmisteet sekä Fast & evolution ) ja palautuvan ihan ok:sti.

Toisinaan on vain lukenut juttuja joissa on mainittu just noista pro-hormoneista, enkä mä niitä tosiaan pelkää - toivoisin vain, että voisin Bodata kaikkein puhtaimmin :puntti: - kaikkihan meistä diggaa kunnon treeneistä, vai mitä ?

Ok, onko teillä joitakin erityisen hyviä proteiinisuosituksia ?

Mä vedän proteiiniruokavalion ja elimistö imee proteiiniä ihan helkkaristi.

Kiitos kaikille vastauksista! :rock:

Aivan höpöhöpö hommaks on menos Suomi kyl. :D

Ei ole pelkoa tosiaan, et olis hormooneja noissa lisäravinteissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom