Proteiinijauheet yms.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gegege
  • Aloitettu Aloitettu
Saisinko sellaiseen kysymykseen vastausta että onko se totta että pitäisi esim tuota whey heraprotskua jota minulla on niin vetää 2g/per omaa painokiloa kohden päivässä? Ja pitäisikö sama annos ottaa sellaisina päivinä kun ei käy salilla pumppaa (käyn 3 kertaa viikossa salilla) ?
Nimittäi siinähän menis 800g säkki hetkessä kun painoakin on 90kiloa :D

Ja sitten noista kaikista esim. aminohappo valmisteet, onko niistä oikeasti jotain hyötyä, että kannattaisiko niitä syödä? saati nuo muut terveys tuotteet omegat yms.. Voisiko joku kertoa KOKEMUKSESTA näistä aineista :) ?

PLUSSAA olisi vielä jos antaisitte litaniat omista aineistanne mitä kaikkea vedettä kun kasvatatte lihasta/ voiman kehityksessä.. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis tuo 2g/rasvaton painokilo tarkoittaa määrää, joka pitäisi saada päivän aikana syödyistä safkoista. Eli tota heraa siis voit käyttää tukena ruokavaliossa eikä syödä juuri sitä 2g/rasvaton painokilo.

Kannattaa ottaa kiinteestä ruuasta se suurin osa protskusta liha yms...
Treenin jälkeen tietenkin palkkari 30-40g protskuu + nopeeta hiilaria.
ku se imeytyy nopeemin ku kiinteä ruoka.

Oma setti
- Ennen Treeniä maltoo noin 30g
- Treenin jälkeen 30g soija 90 + malto
- kreatiiini 5g/pv + dextroosia 5g
- Vitamiinit ja mineraalit
- Paljon ruokaa :)

Kannattaa ottaa kiinteestä ruuasta se suurin osa protskusta liha yms...
Treenin jälkeen tietenkin palkkari 30-40g protskuu + nopeeta hiilaria.
ku se imeytyy nopeemin ku kiinteä ruoka.

Oma setti
- Ennen Treeniä maltoo noin 30g
- Treenin jälkeen 30g soija 90 + malto
- kreatiiini 5g/pv + dextroosia 5g
- Vitamiinit ja mineraalit
- Paljon ruokaa :)

Jos nyt viialtaan pilkkua, niin tuossahan saat itse siis vain n. 25 grammaa proteiinia palkkarissas. Soija 90:ssa on proteiinia 88%, jolloin 30g:ssa jauhoa on tarkkaan 26,4 grammaa prodea.

Ja vedän Leaderin Wheytä n. 80g päiväs + norm kotiruoka 1 annos , joten kait se melkein ainakin riittänee..

Ei riitä nuo syömises ees dieettaavalle naarasitikalle. :rolleyes: Kolmen tunnin välein ruokailut ja 30g proteiinia naamaan per ateria, silleen sitä massaa ja voimaa alkaa tulla. :whip:

No sillä elän ihan hyvin kun en halua mitään "ylimääräistä läskiä" mihinkään, olen muutenkin 183/90.. ja en ala mitään tonnikala/raejuusto/rahka yms noita mättelee, yritän selvitä muuten tollain normaalilla ruualla ja protskusäkeil ja kreal.. ?

Voi luoja! Tuntuu ihan hirveeltä noi proteiinimäärät. Itsehän saan proteiinia ihan liian vähän, osittain maitorahkaan ja raejuustoon kyllästyneenä ja osittain sen takia että noi proteiinijuomat aiheuttaa hirmusen oksennusreaktion makunsa takia. Mihis te sekoittelette noita mömmöjänne?

No sillä elän ihan hyvin kun en halua mitään "ylimääräistä läskiä" mihinkään, olen muutenkin 183/90.. ja en ala mitään tonnikala/raejuusto/rahka yms noita mättelee, yritän selvitä muuten tollain normaalilla ruualla ja protskusäkeil ja kreal.. ?

Vastaanpa tähän :david:-ketjuun ennen kuin poistetaan. Mikä on normaali ruokaa mielestäsi? Yksi lämmin ateria ei ilmeisesti siihen kuulu. Vaan mitä, kerro kun kiinnostaa niin paljon. :D Heset kunniaan. Miten tavallinen lämmin ateria tuo läskiä? Ja miten ihmeessä kreatiini liittyy ruokaan?

Sinänsä aika huono asia, että nämä Leaderinsunmuiden megamainokset lupaa herajauhoa syömällä helvetilliset lihakset, ja sillä korvaillaan näköjään safkaa.. Eihän se oikea ruoka mihinkään riitä, ei.

millä perusteella tonnikala/raejuusto/rahka ei ole normaalia ruokaa ja millä perusteella susta tulee yhtäkkiä läski jos niitä syöt? Et kasva (vaikka herapaketin teksti kovasti lupaa RÄJÄHDYSMÄISTÄ kasvua) jos et syö tarpeeksi. Jos muuta ajattelet, niin ajattelit sitten, että keho nyhjää energiaa tyhjästä...

No siis, meinasin ensinnäkin normaalia kotiruokaa lämpimällä aterialla. Ja lisäksi, minulla on taipumusta paljon HERKEMPÄÄN painonnousuun kun normaalisti ihmisillä, joten sen takia en uskalla perus-safkoja mättää niin paljoa yli kulutuksen.. en sit tiedä pitäskö mun vaihtoehtosesti alkaa jotain massa jauheita alkaa syömään..?

No siis, meinasin ensinnäkin normaalia kotiruokaa lämpimällä aterialla. Ja lisäksi, minulla on taipumusta paljon HERKEMPÄÄN painonnousuun kun normaalisti ihmisillä, joten sen takia en uskalla perus-safkoja mättää niin paljoa yli kulutuksen.. en sit tiedä pitäskö mun vaihtoehtosesti alkaa jotain massa jauheita alkaa syömään..?

Yks lämmin ruoka+vähän heraa silläkö painos nousee?:eek:
Alat syömään normi kotiruokaa kunnolla monta kertaa päivässä niin että olet +- kaloreilla ja sitte jotain palautusjuomaa kehiin jos välttämättä haluat

Yks lämmin ruoka+vähän heraa silläkö painos nousee?:eek:
Alat syömään normi kotiruokaa kunnolla monta kertaa päivässä niin että olet +- kaloreilla ja sitte jotain palautusjuomaa kehiin jos välttämättä haluat

Joo siis kun minulla on niin herkkä taipumus painonnousuun että pelkään että kaikki tuon määrän lisäksi ylimääräinen kertyy läskiksi lanteille eikä sitten lihasmassan kasvuna muualle, on taipumusta koko suvussa herkkään ylipainoisuuteen :a

Jos syöt enemmän kuin kulutat, niin painosi nousee. Sillä ei ole väliä tulevatko kalorit tavallisesta ruoasta vai lisäravinteista. Osa painosta tulee luonnollisesti rasvana eli läskinä ja osa lihaksena. Se taas mihin kehonosaan rasvaa eniten kertyy, riippuu täysin perintötekijöistä.

Joo siis kun minulla on niin herkkä taipumus painonnousuun että pelkään että kaikki tuon määrän lisäksi ylimääräinen kertyy läskiksi lanteille eikä sitten lihasmassan kasvuna muualle, on taipumusta koko suvussa herkkään ylipainoisuuteen :a
joo ja niin on monella muullakin.mutta jos lihasta meinaa kasvattaa,niin läskiä kertyy väkisin jonkin verran.valintoja baby valintoja

E.jos et meinannu syödä kunnolla niin turhaan sä niitä protskujauhopussejakaan ostelet

Ei helvetti mikä siinä on kun ei voi kuunnella ja uskoo neuvoja kun ihmiset sanoo. Pitää äpättää vastaan. Voimaa ja lihasta pitäis saada, sitten kun neuvotaan niin intetään vaan mitenkä räjähtää jokinorsuksi jos syö normiruokaa useemmin ku kerran päivään. Ei herrajumala, kun ei vaan mitään kuustuhatta kcal oo plussalla niin tuskin tulee hirveästi läskiä. Jos tuntuu että haluaa kiristellä niin aamuaerobista tyhjällä mahalla kehiin sitten. Fakta kuitenkin on se että ilman rakennusainetta ja energiaa ei lihas kasva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom