proteiinidrinkin maustaminen...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lmn
  • Aloitettu Aloitettu

lmn

Ikä
39
Ostin tässä SF:n perus heraprotskua, kun halvalla sain. Ongelma on siinä, että maku on aivan uskomattoman kuvottava, siis neutraalin makuisen valitsin. Sekoitin jauheen veteen, ja sain todellakin taistella sen alas, mutta kova jätkä kun olen niin onnistuin.

Itse kysymykseen: Millä te porukat maustatte protskudrinkit? Vai maustatteko ollenkaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Möllerillä ja parilla Multitabsilla.

Muista sekoittaa haaleaan veteen, että tabletit liukenevat.

Mitä pahempaa sitä toimivampaa.

joskus kun hommat ei napostele ja haluu herkutella ni maito+mauton proteiini+kaakao.. ja hyvää on.

yleensä en jaksa hifistellä, proteiini ja kreatiini veteen ja "maustetaan" glutamiinilla. em. litku esim vaniljan makusella perfect protein 92:lla ja :urjo:
viimenen kerta ku meikä ostaa jotain makeutettuja protskuja...

Pulautusjuomaa maustelen vedellä, maltolla, kreatiinilla ja vitamaxilla, ja iltaprotskua maidolla + öljyä heittelen kanssa sekaan. Whey3 maustamaton, ja eipä tuo juuri millekään maistu.

Extramausteeksi käyn huomenna kipasemassa ikivireästä fastin l-glutamiinia (kallllllllllista prk).

Että se siitä maustamisesta, seuraava.. :rolleyes:

EDIT: :D

Herkuperseenä olen todennut joihinkin maustamattomiin proskuihin sopivaksi mausteeksi vaniljasokerin. Sit jos haluaa suklaan makuista niin lisäksi kaakaota.

Palautusjuomassa kun on Crossia, vaniljasokeria, kaakaota ja DE2sta niin on herkkua... :hmmm:

Kaakao yms on varmasti ihan jees, mutta muista, että jos olet dieetillä tai ylipäätään haluat PELKÄN protskudrinkin, tulee esim. kaakaosta tai mansikkahillosta aikamoinen pläjäys nopeita hiilareita. Funlight auttaa tällöin hädässä.

Jos on kaapissa niin Makosta marketista (Makonen). Maksaa jotain 3 euroo ja se 100 grammaa natriumsyklamaattia riittää moneks kuukaudeks. Kysyin kerran siitä itseäni viisaammalta liikunta- ja ravitsemustieteen asiantuntijalta ja sekin totesi kuten epäilinkin ettei se ole vaarallista vaikka pistäisi yliannostuksenkin joka päivä. Rahkaankin tulee laitettua sitä aika usein, ja leivonnassa ym.

Punareunainen läpinäkyvä pieni pussi jossa valkosta jauhetta :D .

En muista mitä protskua vedin yhessä vaiheessa joka maistu ihan shitille, mutta sen kanssa resepti oli tää: vanilija jätskiä,sokeri,maitoa ja mustikoita. Sitten kaikki vaan tehosekottimeen ja kurkusta alas... Mutta tosta reseptistä voi olla moni omaa mieltään...:hmmm:

Originally posted by lmn
Ostin tässä SF:n perus heraprotskua, kun halvalla sain. Ongelma on siinä, että maku on aivan uskomattoman kuvottava, siis neutraalin makuisen valitsin. Sekoitin jauheen veteen, ja sain todellakin taistella sen alas, mutta kova jätkä kun olen niin onnistuin.

Itse kysymykseen: Millä te porukat maustatte protskudrinkit? Vai maustatteko ollenkaan?

Sama ongelma oli mullakin ja mietin että miten maustan juoman jotta saan alas,mutta kokeileppa sillä tavalla että pidä nenästä kiinni samalla kun juot ,ei muuten maistu ollenkaan miltään voi juoda kerralla koko satsin ja jos haluut että jälki maku ei maistu suussa niin xylitol purkka heti suuhun niin johan toimii.
Tolla tavalla minä ainakin pistän protskudrinkit naamaan ja saa olla aika pahaa litkua jos ei alas mene.
Onhan toi aika omalaatuista mutta toimii!!
:kippis1:

Meikäläisen paju maistuu ihan hyvältä sellasenaanki mut joskus hujautan siihen vähän vadelma-sitruuna Fun laittia... :hmmm:

Kiitokset kaikille vastanneille, taidanpa kokeilla reseptiä tosimies. :cool:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom