Proteiinia tapletin muodossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja v-p
  • Aloitettu Aloitettu

v-p

Niin ,tuli vaan mieleen että olisko hyviä proteiini valmisteita tapletteina?Meinaan vaan että ei tarvitsis aina olla sotkemassa jauhoja.Joskus on työreissuilla nimittäin hankaluuksia sotkemisen suhteen.:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mietippä montako tabua saat syödä että saat esim. 30g proteiinia??? (jos tabuja ois sämpylän kokoisia vois toimia...):hmmm:

Kannattaiskohan sun harkita mieluummin joitain proteiini-patukoita. Käteviä, joskin hintavia. Mutta ei niitä proteiini-tablettajakaan voi halvoiksi sanoa.

Ei kai nyt shakerin mukana pitäminen voi olla ylivoimaisen vaikeaa?! Ja vettä löytyy lähes joka paikasta.

Oikeasti, nuo Wrangen puristeet on hinta-laatu -suhteeltaan kamalia. Luultavimmin saat nuo puristeet 12 tunnin päästä takaisin suklaakuorrutuksen kera, koska imeytyminen voi olla vähän niin ja näin. Proteiinipatukka on loistava, mutta hieman hintava keksintö ja jos vain vähänkin jaksaa nähdän vaivaa, niin sheikkeriin vaan jauhot ja vettä päälle. Oon joskus ottanut Hy-Pro -patukan muuten baariin mukaan. :D

Kiitti Tomi tiedosta ! Empähän kokeile, vaikkakin ite juon jauheen muodossa aina protskuni. Itellä ei ole kyllä muuten kokemusta tablettien muodossa olevasta protskusta.

"Treenin jälkeen otetaan harjoittelijan koosta riippuen 20-30 puristetta palautumisen maksimoimiseksi..."

Oikeasti, se juoman sekottaminen on helpompaa. Ja jos käteistä riittää, niin sitten niitä patukoita...

Noissa puristeissa on kauhea nieleminen ja se hinta nousee tautisen korkealle. Joskus 16-vuotiaana tuli kokeiltua sellaisia, ei niitä pysty kyllä riittävästi nielemään tai sitten ei muuta ehdi päiviensä aikana tehdäkään.

Eli taidan tyytyä vaan sotkemaan jauhoja...kiitoksia vastanneille...:kippis1:

Originally posted by Tomi
Oikeasti, nuo Wrangen puristeet on hinta-laatu -suhteeltaan kamalia. Luultavimmin saat nuo puristeet 12 tunnin päästä takaisin suklaakuorrutuksen kera, koska imeytyminen voi olla vähän niin ja näin. Proteiinipatukka on loistava, mutta hieman hintava keksintö ja jos vain vähänkin jaksaa nähdän vaivaa, niin sheikkeriin vaan jauhot ja vettä päälle. Oon joskus ottanut Hy-Pro -patukan muuten baariin mukaan. :D

Niinpä oon muuten itsekkin tehnyt ja vielä saman merkkistäkin patukkaa oli :) Käteviähän noi on mutta niinkuin sanoit.. Kalliita!!

Dietillä ei kyllä tota hy-prota vois syödä taitaa tulla sit noi muitten postien patukat vaihtoehdoks. Mutta toi hy-pro patukka on kyllä aivan uskomattoman hyvää varsinkin se hasselpähkinä tai joku vastaava.

Tomi: Protskupatukka baarissa? HEH. Jos oot sen siellä syönyt niin varmaan porukka vähän kattonut, että tolla on päässä vikaa :D

Originally posted by smeagol
Tomi: Protskupatukka baarissa? HEH. Jos oot sen siellä syönyt niin varmaan porukka vähän kattonut, että tolla on päässä vikaa :D
Heheh, joo. En mä nyt sentään sen protskupatukan kanssa tanssilattialla heilu. :D Protskupatukka otetaan nälän yllättäessä tyylikkäästi narikassa olevan takin taskusta ja syödään sitten narikan luona, samalla kun heittää tutun portsarin kanssa juttua.

Pitäis olla sellanen bodaribaari jossa sais kaikkia drinkkejä johon on sekotettu protskua ym. ja sit viel sais ostaa patukoita tiskiltä :)

Hohoho, oon miettinyt samaa! "Hei, ottaisin jääveden, sheikkerin ja 3 desiä Whey 3:sta glutamiinipaukulla ja ilman sitruunaa..."

Ja tuplakossu :)

On tollanen proteinbar tai joku vastaava ruoholahen wellnessissä, en oo kyllä tutustunut siihen.

Ylipäätään liikeideaa voisi olla kehonrakentajille suunnatussa ravintolassa, jossa tarjolla olisi jyhkeitä annoksia oikealla koostumuksella.

Jep. Juomatkin vois olla proteiinipitoisempia. Mä oottelen edelleen, että kauppaan tulee joskus maito jossa ois vaikka 8g protskua/100g, muuten sama koostumus. Vois tollasesta maksaakin jo tupla hinnan. Ei tarviis sit miettii niin, että tuleeko protskua tarpeeks kun 1L ois jo 80g.

Originally posted by Tomi
Kyllä, kalliita, mutta löysin tälläisen Mixxun tekemän proteiinipatukkavertailun. Katsohan esim. All Starsin Hy-Pro -patukan proteiinimääriä muihin verrattuna. Onhan tuo myös aika iso tuo Hy-Pro.

Hienoa että joku on jaksanut tuollaisenkin väsätä ;) .. Juu onhan toi Hy-pro ehdottomasti suurin ja painavin. Maussakin mielestäni voittaa noi kaikki muut (paitsi se sitruuna mitä en saa millään alas). Jos noita käyttää vain sillon tällön niin eihän ne kovin kalliiksi tule. Itelläni on aina kaapissa patukoita valmiina jos sattuu tulemaan nopea lähtö esim. jonnekkin missä ei sapuskaa vähään aikaan saa.

Suositut

Back
Ylös Bottom