Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Tomi
Oon joskus ottanut Hy-Pro -patukan muuten baariin mukaan. :D
Oikeasti, nuo Wrangen puristeet on hinta-laatu -suhteeltaan kamalia. Luultavimmin saat nuo puristeet 12 tunnin päästä takaisin suklaakuorrutuksen kera, koska imeytyminen voi olla vähän niin ja näin. Proteiinipatukka on loistava, mutta hieman hintava keksintö ja jos vain vähänkin jaksaa nähdän vaivaa, niin sheikkeriin vaan jauhot ja vettä päälle. Oon joskus ottanut Hy-Pro -patukan muuten baariin mukaan. :D
Kyllä, kalliita, mutta löysin tälläisen Mixxun tekemän proteiinipatukkavertailun. Katsohan esim. All Starsin Hy-Pro -patukan proteiinimääriä muihin verrattuna. Onhan tuo myös aika iso tuo Hy-Pro.Originally posted by otr
Käteviähän noi on mutta niinkuin sanoit.. Kalliita!!
Heheh, joo. En mä nyt sentään sen protskupatukan kanssa tanssilattialla heilu. :D Protskupatukka otetaan nälän yllättäessä tyylikkäästi narikassa olevan takin taskusta ja syödään sitten narikan luona, samalla kun heittää tutun portsarin kanssa juttua.Originally posted by smeagol
Tomi: Protskupatukka baarissa? HEH. Jos oot sen siellä syönyt niin varmaan porukka vähän kattonut, että tolla on päässä vikaa :D
Kyllä, kalliita, mutta löysin tälläisen Mixxun tekemän proteiinipatukkavertailun. Katsohan esim. All Starsin Hy-Pro -patukan proteiinimääriä muihin verrattuna. Onhan tuo myös aika iso tuo Hy-Pro.