Proteiinia lisää.

Elikkäs ongelmani on se että en saa riittävästi proteiinia ruuista. Eikös se 1.8g painokiloa kohti pitäisi saada päivässä proteiinia ja sitä en usko saavan. Olen tässä miettinyt ja pähkäillyt että lisäravinteet olis mun kohalla hyvä vaihtoehto. Riittäiskö Muscle+ näin aloittelijalle? Vai täytyykö muutaki vetää?
Täytän kesällä 17 ja oon treenannu about puolivuotta.

Elikkäs ongelmani on se että en saa riittävästi proteiinia ruuista. Eikös se 1.8g painokiloa kohti pitäisi saada päivässä proteiinia ja sitä en usko saavan. Olen tässä miettinyt ja pähkäillyt että lisäravinteet olis mun kohalla hyvä vaihtoehto. Riittäiskö Muscle+ näin aloittelijalle? Vai täytyykö muutaki vetää?
Täytän kesällä 17 ja oon treenannu about puolivuotta.

Sitä proteiinia pitäisi saada se n. 2g/RASVATON painokilo. Ja sit oikeasti: ET USKO SAAVASI riittävästi proteiinia?! Laskepa kuule nyt sitten se päivittäinen proteiinin tarpeesi/saantisi ja katsotaan sitä lisäravinnepuolta sitten vähän myöhemmin..

Toki jos todella tarvitset lisäravinteita, niin perusheran ostaminen on kannattavampaa kuin valmiin palautusjuoman (jota esim. muscle+ on), koska valmissa palautusjuomassa on yleensä vähintään se 50% maltoa tai dextrooria, joten halvemmalla pääset kun ostat sen herapussin ja maltopussin erikseen.

Painan 84 kiloa ja pituutta löytyy 186 cm, eli aika sopivasti painoa löytyy.
Kananmunia, raejuustoa ym tulee syötyä silloin tällöin ja joka päivä syön enintään kaksi kunnon ateriaa ja 4 välipala-aterioita. Mutta silti en usko saavani päivässä riittävästi proteiinia ja en ole pahemmin laskenu proteiininsaantiani. Helpommalla pääsisin noiden lisäravinteiden avulla.

prode

Joka tapauksessa joudut laskemaan proteiinin saannin. Et voi sitä jauhoo vedellä noin vain. Pitää laskea tarve ja miten paljon saat ruuista prodea ja loput sit pussista. JA SE ON TOSIAANKI RAVINTOLISÄ. Pelkällä sillä et kasva.

Painan 84 kiloa ja pituutta löytyy 186 cm, eli aika sopivasti painoa löytyy.
Kananmunia, raejuustoa ym tulee syötyä silloin tällöin ja joka päivä syön enintään kaksi kunnon ateriaa ja 4 välipala-aterioita. Mutta silti en usko saavani päivässä riittävästi proteiinia ja en ole pahemmin laskenu proteiininsaantiani. Helpommalla pääsisin noiden lisäravinteiden avulla.

Jaha. Siinähän ne vastaukset sitten jo tulikin. tähän loppu meikäläisen neuvominen.
Tai no joo, neuvotaan nyt sit vielä sen verran, että JOO! OSTA IHMEESSÄ KAIKKIA MAHDOLLISIA LISÄRAVINTEITA! JA EI, ÄLÄ VAAN LASKE MITÄÄN ENERGIAN-/PROTEIININSAANTI TARPEITASI. PÄÄSET PAALJON HELPOMMALLA! JA MUISTA SYÖDÄ NIITÄ SITTEN VIELÄ IHAN HEMMETISTI ETTEI VAAN JÄÄ PROTEIININSAANTI VAJAAKSI! :david:

Back
Ylös Bottom