proteenidrinkit ja palauttavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rooqie
  • Aloitettu Aloitettu
lisäravinteet ovat vielä suhteellisen vieraita. käyttöön olisi syytä tutustua, koska reenaan melkein joka päivä. olen ajatellut aloittaa proteiinidrinkeillä (tarkoituksena korvata esim. ateria silloin kun sitä ei todellakaan ehdi syödä ja aamupalan) ja palauttavalla tietenkin reenien jälkeen. suositteluja proteenidrinkin merkiksi ja palauttavaksi? Reco2:sesta olen ainakin kuullut hyvää palautetta, mutta noista proteenijutskista minulla ei ole tietoakaan. noviisille apua..

Reco 2 on mun mielestä hyvää peruspalautusjuoma ja itse käytän sitä. Proteiineista olen käyttänyt Fastin Promixia ja Whey3:sta. Promix imeytyy hitaammin, joten sitä ei voi palautuksessa käyttää ja oikeestaan se onkin tarkotettu "yöprotskuksi", mutta oon käyttäny sitä kyllä päivisinkin :) Kun on niin hyvän makusta! Toi whey3 on semmonen perusprotsku, käy myös palautukseen ja halvempi ku toi promix. Ja hyvän makuinen sekin!

Ja onhan noita proteiineja vaikka kuinka paljon, mutta noita Fastin tuotteita saa ihan marketeistakin ja on edullisia.

Juu ja lisäravinnealoitteljialle noi valmiiksi maustetut protskut on hyviä kun ovat niin herkullisia. Sit siinä vaiheessa kun käy pihimmäksi eikä niin ronkeliksi :D , voit tosiaan sekoittaa palautusjuoman itse halvasta proteiinista ja maltosta ja maustella millä tykkäät, FunLightillä, kaakaolla tms. Muuten maistuu ihan tissimaidolle, mun mielestä siis.

Minä en ehkä korvaisi aamupalaa pelkällä proteiinidrinkillä, edes kiireessä. Aamulla olisi hyvä tankata hiilarivarastot täyteen, sillä muuten ei energiaa riitä päiväksi. Jos korvaat aamupalan drinkillä, ota mieluusti sellainen jossa on hiilareitakin, esim. palautusjuoma. Tai sitten vaikka protskudrinkki ja leipä tai puuroa tms.

Meikäläinen on hullaantunut Brummerin All Starin Super 90:seen. On ihan jumalaisen ihanaa syödä heti aamusta suklaapirtelöä ja treenien jälkeen se vasta maistuukin. :)
Aloitan aamun pelkällä protskudrinkillä ja hedelmällä, jotka tempasen joko aamu aerobisen tai aamutreenin jälkeen. Jaan protskun kahteen osaan ja toiseen lisään kuidun. Hyvin olen pärjännyt aamut näin, mutta syön monta kertaa päivässä vähän. Riippuu tietysti siitä että mitä puuhaa. Jos ei halua dietata vaan keskittyy kehittymiseen ja treenaamiseen niin kannattaa ehdottomasti ottaa hiilarit protskuun mukaan. :) Mulla vaan on toiminut näin tosi hyvin. Kokeilin Fastia mutta se maistu mun mielestä aika äklöltä. :urjo: Sanoisin että hyvin paljon makuasia, mistä nyt sattuu tykkäämään. :)

whey3:nen on käytössä. korvaan sillä aamiaisen ja ajattelin käyttää reenien jälkeen palauttavana. hiilihydraatit otan jos tarvitsen hedelmänä. kuinka monta kertaa päivässä otatte esim. whey3:sta? pakkauksessa puhutaan 1-3 kerrasta per päivä. tuli vain mieleen, että jos en ehdi ennen reenejä syömään kunnolla niin onko mahdollista korvata ruoka valmisteella. nämä nyt vain on hypoteettinen kysymys..mutta jos=) proteiinipitoinen valmiste sen vuoksi, että pyrin pudottamaan reenaamisen ohella painoa. otan kyllä mielelläni neuvoja ja vaihtoehtoja tälle merkille.

Suositut

Back
Ylös Bottom