Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pyranha sanoi:Kerros tarkemmin tästä "puolitehosta"
Käyttäjä kun rikkoo prosun fyysisesti niin kyllä se sitten on ihan kokonaan rikki.
jalat sanoi:Mietin vaan onko emo vai prosu rikki.
Rikkinäinen prossu tarkoittaa sitä ettei se toimi kylmänäkään. Jos lähdetään prossun ehjyyttä epäilemään niin ensin on tietty varmistettu sellaiset perusasiat kuten jäähdytys.metalman sanoi:kyllä prossut voivat käsittääkseni olla osittain rikki, esim. tilanteessa joissa siilin alla oleva tahna on epätasaisesti levitetty, jolloin osa transistoreista ylikuumenee. Tämä aiheuttaa laskuvirheitä ja kaatuiluja.

Pyranha sanoi:Ripe hommaa se piipperi vaan, vika voi olla yksinkertaisesti löydettävissä sillä !
Itse kun viimeksi metsästelin vika en millään löytänyt kunnes huomasin että 12V pikkujohto oli irti, olin kytkenyt vain emon päävirtakaapelin... Eli vielä kerran ne johdot, jumpperit ja namiskat syyniin![]()
Pyranha sanoi:Ripe hommaa se piipperi vaan, vika voi olla yksinkertaisesti löydettävissä sillä !
Itse kun viimeksi metsästelin vika en millään löytänyt kunnes huomasin että 12V pikkujohto oli irti, olin kytkenyt vain emon päävirtakaapelin... Eli vielä kerran ne johdot, jumpperit ja namiskat syyniin![]()
Kerroppa jotakin perusteluja tähän mielipiteeseen? Puolijohteilla on taipumus toimia eri tavoin eri lämpötiloissa.Jansku sanoi:Rikkinäinen prossu tarkoittaa sitä ettei se toimi kylmänäkään. Jos lähdetään prossun ehjyyttä epäilemään niin ensin on tietty varmistettu sellaiset perusasiat kuten jäähdytys.