Pronator teres musclessa oleva mustelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja änka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulla on ollut noin kuukauden päivät käsi tuosta pronator teresin kohdalta kipeää. Kipua ilmenee kun kyynärvarsi on äärimmäisessä ulkokierrossa (pallon heitto täysillä, venytys äärimmäiseen asentoon). Nyt siihen kohtaan on ilmestynyt pieni mustelma. Voisiko joku (fuhrer?) vähän vinkata mikä voisi olla vikana?

Pronator tereksessä oleva repeämä voisi olla aika potentiaalinen.

Varsinkin jos käsi ojennettuna ja ulkokierrossa, sekä ranne supinaatiossa. Silloin Pronator on kovimmassa venytyksessä.

Minulla on ollut noin kuukauden päivät käsi tuosta pronator teresin kohdalta kipeää. Kipua ilmenee kun kyynärvarsi on äärimmäisessä ulkokierrossa (pallon heitto täysillä, venytys äärimmäiseen asentoon). Nyt siihen kohtaan on ilmestynyt pieni mustelma. Voisiko joku (fuhrer?) vähän vinkata mikä voisi olla vikana?

Mustelma ei välttämättä liity tohon mitenkään. Todennäköisesti rasitusvamma. Lepoa ja lihashuoltoa.

Minulle tuli tenniskyynärpäähän mustelma kun se oli pahimmillaan, eikös tuo viittaa golf-kyynärpäähän kun se on toisella puolella?

Lisätään vielä sen verran, että kipu on voimakas myös nojatessa käsi suorana pöytää, josta sitten yrittää kädellä työntää niin, että kämmen nousee hieman pöydän pinnasta.

Käykö sormipunnerruasennossa kipeää sisemmmän nivelnastan alueelle?

Samassa kohtaa tuntuu kipua kuin pöytää painaessa. Kipu tuntui vain jos käsi oli täysin suorassa/lukossa. Pienikin kulma poisti kivun.

Mulla oireilee ihan täysin samallalailla, ja Pronator Teres on ylikireällä. Tuntuuko kipua jos koukistat kyynärvarren ja painelet sisemmän sivunastan reunoja/itse sivunastaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom