Pro Tanista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Monica
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Morjensta vaan kaikille!

Haluisin kysyä teiltä tosta Pro Tanin levityksestä että miten saatte tasaisen värin. Mulla oli viime kisoissa todellisia ongelmia ton värin kanssa:wall: ja nyt haluisin tietää mikä on paras tapa tehdä toi levitys..
Elikkä monta kerrosta laitatte, käytättekö kosteusvoidetta levityskertojen välissä jne... Litatteko vielä kisapäivän aamuna kerroksen?
Olisin todella todella kiitollinen vastauksista:worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Morjensta vaan kaikille!

Haluisin kysyä teiltä tosta Pro Tanin levityksestä että miten saatte tasaisen värin. Mulla oli viime kisoissa todellisia ongelmia ton värin kanssa:wall: ja nyt haluisin tietää mikä on paras tapa tehdä toi levitys..
Elikkä monta kerrosta laitatte, käytättekö kosteusvoidetta levityskertojen välissä jne... Litatteko vielä kisapäivän aamuna kerroksen?
Olisin todella todella kiitollinen vastauksista:worship:

Protanin levitys käy isolla lakkapensselillä parhaiten. Jokaisen levityskerran jälkeen, vähintään muutaman tunnin kuivumisen jälkeen ja ennen seuraavaa kerrosta pikasuihku. Ei mitään varsinaista pesua, mutta jos ei käy suihkussa levityskertojen välillä lopputulos on harmaan ja likaisen näköinen.

Kun oma ihoni on todella kalpea enkä koskaan käytä solariumia tarvitaan kerroksia väh. 7-8,jotta alkaa näyttää joltain..ja sekin voi olla liian vaalea vielä.

Mulla on ollut se onni, että on niin huippu huoltaja :worship: ettei tarvi neuvoa tai olla huolissaan lopputuloksesta. Tosin ikävää on tää vanhojen värien pois saaminen ja ihoärsytys,joka voi sitten näkyä seuraavissa kisoissa laikkuina tms.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom