Pride 33 Second Coming

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En löytänyt tästä ketjua ja kun kerta eventti on kahden viikon päästä niin johan on aikakin jo :)

Fight card:

Wanderlei Silva vs. Dan Henderson for MW Belt (Wand KO rd3)
Takanori Gomi vs. Nick Diaz (Gomi tko rd1)
Kazuhiro Nakamura vs. Travis Wiuff (Nakamura sub rd2)
Hyato Sakurai vs. Mac Danzig (Sak tko rd2)
Joachim Hansen vs. Jason Ireland (Hansen KO rd1)
Mauricio Shogun Rua vs. Alistair Overeem (Shogun dec.)
Antonio Rogerio Nogueira vs. Sokoudjou (Nog KO rd1)
Kazyo Misaki vs. Frank Trigg (Misaki dec.)

Promovideoita:

http://www.youtube.com/watch?v=bzjHV7qjx6U&eurl= (LOL miten Pride sortaa Chuckia :D)

http://www.youtube.com/watch?v=caTjnuVXCD0&eurl=

Ihan hyvä cardi. Ei mitään super matchuppeja, mutta ihan hyviä ja tasaisempaa kuin Real Dealissa näyttäisi olevan.

Je! Ihan hyvän oloinen eventti tulossa! WAR Hansen!!

Mauricio Shogun Rua vs. Alistair Overeem ehdottomasti paras matchup toivon vaan ettei matsi mene mattoo, Alistair on mun mielestä yks parhaimmist ottelijoista mutta pojalla tuntuu olevan aika hiton paskaa tuuriakin aina matkassa . Jos ottelu pysyy pystyssä niin tulee kyl ehkä yks näyttävimmistä iskujen vaihdoista, tosin en tiedä onko Alistair treenannu mattoa nyt kun se on aikasemmin kussu..toivotaan näin.

ja SIC- DAN VIA KO 2ND ROUND! :D:D vaan sen takia etten pidä Wandystä enkä muutenkan koko chute box:n porukasta, shogun nyt on asia jäbä siitä ei pääse yli eikä ympäri ja Gomi vs Diaz on kanssa yks matsi mitä odotan, toivon että Diaz pyhkii lattioita Gomi:lla !!!!

Hienosti oli promossa näytetty kuinka "surkea" UFC champion on verrattuna priden championiin. ;)

Itte toivon, että wanderlei silva hakkaa jenkkipellen, takanori gomi hakkaa toisen jenkkipellen, nakamura kolmannen ja päivän vielä parantaisi täydelliseksi, jos hansen hakkaisi sen neljännen.

Ei Dan Hendersonia saa sanoa jenkkipelleksi.:wall:

Ok Eventti mutta Wanderlein & Hendo matsi kyllä vituttaa. Olisivat hakeneet vaikka Nogueiran ottelemaan Wandya vastaan.

Sitten voisi saada kunnon 185 matsin Filho vs Hendo ja nähtäisiin kuinka Filho pärjää kokenutta painijaa vastaan.

Hienosti oli promossa näytetty kuinka "surkea" UFC champion on verrattuna priden championiin. ;)

Itte toivon, että wanderlei silva hakkaa jenkkipellen, takanori gomi hakkaa toisen jenkkipellen, nakamura kolmannen ja päivän vielä parantaisi täydelliseksi, jos hansen hakkaisi sen neljännen.

Olispa promossa näytetty kun Wandy kurmoottaa Vitoria ja Titoa...
Vai kuinka se menikään :)
Mä kyllä toivon, että Henderson, Shogun ja Gomi vievät matsinsa.

No Tito kyllä pieksi Wandyn... että en mä nyt tiedä mitä hyötyä sen näyttämisestä olis ollu :D Toki Tito kävi kanveesissa sen matsin aikana, mutta oli se Tito vaan dominoivampi.

No Tito kyllä pieksi Wandyn... että en mä nyt tiedä mitä hyötyä sen näyttämisestä olis ollu :D Toki Tito kävi kanveesissa sen matsin aikana, mutta oli se Tito vaan dominoivampi.

Toi Wand-Tito menee kyllä tylsimmät matsit top-3:seen. Tyypillistä Titoilua eli maataan guardissa eikä saada mitään aikaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos nyt jätetään se tito matsi tämän ulkopuolelle. Se käytiin joskus ikuisuus sitten ja tito on muutenkin todella tylsä ottelija, joka voitti hankaamalla itseään toisen jalkovälissä.

Hehe, en mä olekkaan mitään muuta mieltä. Mutta totesimpahan vaan että aika naurettavaa olis laittaa joku matsi propaganda videoon jonka kaveri sitte hävis :D Wandy ku nyt sattuu olemaan mun henkilökohtanen suosikki, ni en todellakaan ole sitä mieltä että Titon ois pitäny voittaa... mutta olihan se kyllä enempi niskan päällä siinä matsissa.

Tyypillistä Titoilua eli maataan guardissa eikä saada mitään aikaan.

Outo juttu et Wandy suostui menemään mattoon ja makoilemaan siellä:rolleyes: ??Hei mutta eikös se mennyt niin,että Tito PISTI sen sinne ja piti siellä?? Voitto on aina voitto.

Ja jokainen ottelijat ottelee varmaan oman vahvuutensa mukaan, esim Filho on yks hyvä esimerkki, äijä ei hirveesti venaile et mihin matsi viedään ja veikkaan että aika moni sen vastustajistaki tietää että mitä se yrittää :D Vastustajan huonoutta se on jos se sinne mattoo joutuu ja hävii ja tietysti voittajan hyvyyttä.

Olikos niin aataminaikaisessa matsissa kuin Ortiz vs. Wandy UFC vielä edes pystyyn nosto sääntöä? Vai vieläkö sillon maattiin maassa aina erän loppuun jos sinne päädyttiin?

Kyseinen sääntö oli Tito Ortizin dominoinnin peruskiviä. Ei kyllä haitannut Couturen tai Randlemanin tyyliä :).

hehe joo, nyt oon ihan huvikseen kattonu muutamia randelmanin matseja niin, se alottaa jokasen matsin niin että se vetää heti 110% lasissa päälle, tuntu että se pärjäs ennen paremmin sen tyylin kanssa kun moni ei viellä osannu odottaa mut nyt meininki on vähä muuttunu.

Nakamura poissa turnauksesta. Mitä jengi pohtii Diaz vs. Gomi matsista? Odotan hemmitein mielenkiintosta ottelua. Diaz on sitkee jäbä eikä kyllä tipu ihan herkästi. Vaikka Gomi on ehdoton suosikki voi Diaz tuottaa odottamattomia vaikeuksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom