Pre-hype: The Dark Knight

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli, kaikkien aikojen sarjakuvaleffa, Batman Begins saa jatko-osan. Ensi-illaksi on lyöty 18.7.2008. Mukana Jokeri Heath Ledgerin tulkitsemana ja Harvey Dentin roolissa nähdään Aaron Eckhart. Myös Barbara Gordonille on palkattu näyttelijä, vaikka tuskin tätä tullaan viitassa näkemään.

Leffoille uusina pahiksina Michael Jai Whiten Gamble ja Eric Robertsin Salvatore "Boss" Maroni. Toivotaan että onnistuu pitämään Beginsin tavoin mielenkiinnon.

Itselle ensi vuoden odotetuin leffa kevyesti. Pitää vain mennä intistä ekoilla lomilla tarkistamaan. Onko pakkiksella muita tätä leffaa odottelevia batman-faneja?

The Dark Knight imdb:ssä
Ilmeisesti aito teaseri
Leffan kotisivut
Kuvia
darkknightphotosflickr.jpg

joker.jpg

photo_03_hires.jpg

photo_02_hires.jpg

photo_04_hires.jpg

Mun olisi Batman fanina pitänyt aloittaa tämä thread. Juu, innolla odotan, erityisesti sitä sarjakuvamaisuutta. Kaksikasvo on kyllä mielenkiintoisempi hahmo kuin Jokeri, mutta häntä (Eckhard) saa vielä odottaa tod. kolmanteen osaan.

Kyllä kiinnostaa ja paljon!

Yllättävän hyvin tuo Heath Ledger sopii Jokeriksi, vaikka en muuten ko. hepusta oikein perusta..

Onko muiden mielestä Christian Bale hieman hoikemman näköinen tässä uutukaisessa verrattuna Batman Begins:iin?

beefcake:
http://www.imdb.com/gallery/ss/0372784/BD1664.jpg.html

Heath Ledgerin look on kyllä helvetin hyvä noissa kuvissa. Jokeri näyttää aidosti rujolta niin kuin kuuluukin, eikä miltään meikatulta klovnilta. Ja onhan Heath on väläytellyt niitä näyttelijäntaitojaankin Brokeback Mountainissa ja Candyssä, että ainakaan häneen en usko leffan kaatuvan.

Balelta sopii myös odotella myös takuuvarmaa työtä. Tällä hetkellä ehdottomasti oman odotuslistan kärjessä.

Kiinnostaa satavarmasti!! Ykkösosa oli hyvä pätkä! Bale on muuten paljon slimmimmässä kunnossa jatko-osassa...

Mielenkiinnolla odotellaan pätkää täälläkin. Kovasti kiinnostaa nähä miten tarina kulkee ja onko millaisia ristiriitoja edellisten lepakkotarinoiden kanssa. Mutta se täytyy vielä sanoa että kyllä Bale on oikia mies nahkasaappaisiin:rock:

Ei toiminut Begins, en odota tältäkään paljoa.

Beginshän ei ollut juuri mitään verrattuna ekaan ja tokaan Batmaniin, kekseliäisyys, synkkyys ja sarjakuvamaisuus oli kaukana noista. Eikä vieläkään ole oikeasti hyvää Batmanin näyttelijää löytynyt. Jos on Millerin batmanejä lukenut niin ei kai niin isoihin saappaisiin toisaalta voi kukaan ikinä astuakaan.

Beginshän ei ollut juuri mitään verrattuna ekaan ja tokaan Batmaniin, kekseliäisyys, synkkyys ja sarjakuvamaisuus oli kaukana noista. Eikä vieläkään ole oikeasti hyvää Batmanin näyttelijää löytynyt. Jos on Millerin batmanejä lukenut niin ei kai niin isoihin saappaisiin toisaalta voi kukaan ikinä astuakaan.

Mun mielestä ne eka ja toka oli hyviä sillon penskana, nyt ne vaikuttaa lähinnä koomisilta. Niiden ilme on liian sellanen...värikäs. Burtonin kädenjälki ei oikein mulle ole toiminut missään leffassa. Pahikset oli kyllä niissä kahdessa ekassa roolitettu aivan nappiin, mutta itse Batmanin näyttelijä ei vakuuttanut pätkääkään.

Beginsissäkin oli tietenkin omat heikkoutensa. Taistelukohtauksien sekava leikkaus, linnunpelätin vaisuus ja se helvetin mikroaaltolähetin. Sen ensimmäisen, satamassa tapahtuneen tappelun osalta ymmärsin sen sekavan leikkauksen idean mutta ei ollut mitään syytä tehdä samaa juttua enää lopuissa elokuvan tappeluista. Linnunpelätti taas hoitui lopulta liian helpolla, ja minua jäi vaivaamaan että miten se mikroaaltolähetin ei höyrystänyt sitä vettä, mitä ihmisissä on 70%, kun se höyrysti maan sisällä kulkevien vesijohtojen veden.

Begins ei ainakaan Batmanin näyttelijään kaatunut, ja ne kaksi Burtonin Batmania olivat ehkä lähempänä Burtonin elokuvien näköisiä ylipäänsä kuin mitään optimi Batman-visiota, jos sellaista ylipäänsä on.

Btw. mikä tuo lärvin kuva avatarissasi on?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ne kaksi Burtonin Batmania olivat ehkä lähempänä Burtonin elokuvien näköisiä ylipäänsä kuin mitään optimi Batman-visiota, jos sellaista ylipäänsä on.

Burton on joskus sanonut "Well, I don't really like comics." Tähän voi kommentoida vain: "I know, I saw Batman."

Olihan niissä vallan sotkettu asioita. Mm. Jokeri tappoi Batmanin vanhemmat, Harvey Dent oli musta etc. Jostain muistaakseni luin että mikäli Burton olisi ohjannut Batman Foreverin niin Robinin osaan hän olisi halunnut Marlon Wayansin, joka on musta.

Leikittelin ajatuksella siitä, että Batman Beyond-animaation idealla tehtäisiin elokuva. Se voisi olla myös mielenkiintoinen nähdä. Siihen voisi palkata Clint Eastwoodin ikääntyneeksi Wayneksi.:D

Menee muuten kohta tämäkin ketju yleiseksi Batman-lätinäksi..:lol2:

Leikittelin ajatuksella siitä, että Batman Beyond-animaation idealla tehtäisiin elokuva. Se voisi olla myös mielenkiintoinen nähdä. Siihen voisi palkata Clint Eastwoodin ikääntyneeksi Wayneksi.:D
Marlon Brando näytti aivan Batman Beyondin pappa-Bruce Wayne:ltä.
Äijä pitäis kaivaa haudasta. Not a very good idea :D

Täytyy sano että Begins pääsi kyl yllättämään positiivisesti, joten tää on mulle ens vuoden odotetuin leffa ehdottomasti..

Tämä on totuus valitettavasti. Jos lukee Millerin -86 vuoden tekeleitä
Dark Knight Returns ja Year One, niin missään batman elokuvassa ei olla lähelläkään näitä. Pitäisiköhän tehdä samoin kun Sin City ja 300, elikkä kuva kuvalta kopioiden. Näin tuntuisi Millerin sarjikset parhaiten leffaan siirtyvän.

Tämä on totuus valitettavasti. Jos lukee Millerin -86 vuoden tekeleitä
Dark Knight Returns ja Year One, niin missään batman elokuvassa ei olla lähelläkään näitä. Pitäisiköhän tehdä samoin kun Sin City ja 300, elikkä kuva kuvalta kopioiden. Näin tuntuisi Millerin sarjikset parhaiten leffaan siirtyvän.

Tässä päästäänkin tosin siihen että vaikka Miller on mullistanut Batmania suuresti, on Batman kuitenkin paljon enemmän kuin "Year One" ja "Dark Knight"

Itse ainakin olisin hyvin pettynyt, mikäli Batman-leffa olisi vain suora kopio Millerin batman-novellista. Batmanissa kun saa mielestäni olla niin Bob Kanen alkuperäistä ideaa, O'neilin ja Adamsin etsivätarinaa ja Alan Mooren nerokasta kirjoitusta á la Killing Joke kuin sitä Milleriäkin.

Batman ei ole Millerin sarjakuva, Miller vaan toi oman lisänsä hahmon persoonaan. Tietyllä tapaa Miller astuu Batmanissakin oman tyylinsä sudenkuoppaan, liikaan noir-meininkiin. Viimeistään Millerin All-Star Batman and Robin menee jo huvittavuuteen tässä. Batman tappaa siinä läjän poliiseja, ja itselläni tulee vain mieleen Sin Cityn Marv naamari päässä.

En kiistä, ettenkö nauttisi Millerinkin Batman-teoksista, mutta onhan se tietyllä tapaa yliarvostettu varsinkin batman-kirjoittajana.

Ja muuten, Year One ilmestyi -87 ;)

Begins ei ainakaan Batmanin näyttelijään kaatunut, ja ne kaksi Burtonin Batmania olivat ehkä lähempänä Burtonin elokuvien näköisiä ylipäänsä kuin mitään optimi Batman-visiota, jos sellaista ylipäänsä on.

Btw. mikä tuo lärvin kuva avatarissasi on?

Joku vaan mainitsi sarjakuvamaisuuden, ja sitä ei ainakaan Beginsissä ollut tippaakaan, Burtonin Batmaneissä kyllä, ja hauskoja vihollisia läjäpäin. Ja tietty Nicholsonin ja Deviton roolisuoritukset. Mutta ylipäänsä taitaa olla niin että Batmanista on niin monta tulkintaa sarjakuvanakin että mahdoton miellyttää kaikkia. Mutta olisivatpa edes miellyttäneet minua :D

Ja se lärvin kuva olen minä, leikattu jonkun toisen irc-galleriasivuilta löytyneestä kuvasta joka oli otettu kun olin uutenavuotena ovimiehenä. Laitoin vaihteluksi ainaisten pullistelukuvien sekaan :)

Hyvänoloinen traileri. Tälläiset leffathan ovat melkein aina yhtä kiinnostavia kuin roistonsa, ja Heath Ledger oli aika cool.

Back
Ylös Bottom