• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Power Factor Training

Liittynyt
20.1.2004
Viestejä
2 083
Halajaisin tietää josko porukka täältä on kokeillut Pete Siscon "nosta parhaalla nostoalueellas painoa kymmenen senttiä ja paisu kuin michelin-mies"-menetelmiä? (Power factor training, static contraction training-opukset) Jos ovat, toimiiko homma vai onko se täyttä :david: ?

Hepun teoria ainakin kuulostaa siltä että se voisi kyllä toimia bulkkaukseen, mutta kuvittelisin että itsensä rikkomisen riski on aika suuri.

Voi olla että tätä on kysytty aiemminkin, mutta ei osunut silmään äkkiseltään vilkaisemalla.
 

uuu

Liittynyt
23.7.2003
Viestejä
203
Mitään (suomenkielistä)linkkiä kertoa? eli mikä on homman nimi..
 
Liittynyt
20.1.2004
Viestejä
2 083
Suomenkielistä en tähän hätään löytänyt, englanninkielinen PDF joka on ilmeisesti tehty tämän systeemin markkinointiin löytyy osoitteesta http://www3.telus.net/sam16/Copy of TrainSmart.pdf .
http://www.precisiontraining.com/index.cfm puolestaan on hra Siscon kotisivu, jossa heebis kertoo enemmän systeemistään ja markkinoi aiheesta tekemiään kirjoja.

Täytyy kyllä myöntää, että on hemmolla ainakin luottamusta kirjaansa, se antaa tuon PDF:fän lopussa yhteystietonsa puhelinnumeroa myöten.
 
Liittynyt
30.1.2004
Viestejä
212
Osatoistot mukava lisämauste.

En menis treenaamaan pelkillä osittaistoistoilla. Mut itse ainakin sain esim. penkkipunnerrukseen lisää rautaa, ku joskus tein penkkipunnerrusta 100-120%/max raudoilla noin 15-20 sentin loppuojennuksia. Eikä sellaisen treenin jälkeen ainakaan suoritus pysähdy liikkeen osittaistoistoilla harjoitettuun vaiheeseen. Tosi tehokas ojentajien maksimivoiman kasvattaja. Jos taas maastaveto jää polviin, eli selän ojentajat liian heikot, niin osittaiset maastavedot (polvista veto) korjaa äkkiä tilanteen.
Oikein harmittaa, ku salilla jossa nykyisin treenaan (muuton vuoksi) ei ole osittaistoistoharjoitteluun soveltuvia telineitä, eli ei voi rajoittaa tangon alastulomatkaa stoppareilla. Tuleehan niissä osittaistoistoissa suurempi paino lihaksille siinä tietyllä suoritusmatkalla, kun mitä tulisi tehdessä liike kokonaisena. Hyvä lisä varsinkin voimaharjoitteluun. Kehonnakertajille ehkä vähemmän hyödyllistä, itse uskon parhaan lihaskasvun tulevan täydellä liikeradalla ja hyvällä venytyksellä. Notkea lihas kasvaa paremmin kuin jäykkä.
 
Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Power Factor Training Treeni 5
Power factor -treenaus Treeni 2
Mpower: EMG-laite taviksille Treeni 16
HSS 100 The Most Powerful Muscle Building Program Ever? Treeni 10
Power To The People ja Enter The Kettlebell kirjojen treenien yhdistäminen Treeni 0
Pro-Pain Mike O'Hearn's Power Bodybuilding 12 Week Training Program Treeni 18
Power Tower Treeni 5
russian powerlift Treeni 3
Weiderin säädettävä kahvakuula Powerbell Treeni 3
Toimii/ko tämä treeni ohjelma ? POWER & SPEED & LOOKS Treeni 7
powerballs Treeni 1
Powerblock "voimakuutio" suomesta? Treeni 12
Powerrack autotallisaliin + muuta tallisaliasiaa Treeni 13
Powerballin "korvaaja" Treeni 7
Power rack Treeni 2
Pro-Pain Power bodybuilding Treeni 3
Powerplate - power-plate kokemuksia/mielipiteitä Treeni 5
Riittääkö pump ja power body lihastreeniksi?! Treeni 8
js-powerteamin tuotteet Treeni 3
IsoDino Powerhouse Gym Tampere Treeni 16
ice power Treeni 17
Power Gripps Treeni 6
Powerdrive Treeni 3
Power ja Strenght ? Treeni 3
Powerhouse Gym? Treeni 1
Mistä "power rack"kyykkyteline? Treeni 4
mitäs mieltä ootte Powerade'sta ? Treeni 21
ICE/ HOT Power.. Treeni 36
"Power Bodybuilding"...???? Treeni 3
single factor + aerobinen treeni Treeni 4
Esimerkki 5x5 Dual factor - ohjelmasta? Treeni 1
Dualfactorisoitu 1-jakoinen Treeni 15
5x5 dual/single factor???? Treeni 1
S225T Treeniasiaa "normikehoiluun" kyllästyneelle (5X5, dual/single factor-teoriat, DFHT)) Treeni 3005
Dual Factor Hypertrophy Training shit or real? Treeni 3
Samankaltaiset keskustelut



































Ylös