Potkunyrkkeily seurat itä-Helsingissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cooper
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!

Sellainen kysymys olisi, että olen treenannut potkunyrkkeilyä Combatilla, mutta tässä olisi lähempänäkin pari seuraa, löytyisi Prime Fighters sekä itä-Helsingin kehähukat.

Onko kenelläkään kokemuksia seuroista, treenaako kukaan kummallakaan salilla?
Minkälaisia treenejä vedetään, kuinka paljon treenataan ottelemista ym. kaikki treeneihin liittyvä info kiinnostaa!
Noin 1,5 vuotta olen potkunyrkkeilyä treenannut ja kilpailemisen haluaisin aloittaa, kunhan vähän saan karsittua vielä läskeistä. :)

Kiitoksia vastauksista!

Jos ottelemisen meinaat aloittaa, niin Vantaan Kamppailukeskus olisi kova vaihtoehto, jos matka ei oo ylivoimainen este..

Nuo seurat tosiaan olisivat hyvin lähellä ja se helpottaisi elämää, kun treeni matkaan kuluisi viisi minuuttia!

Eihän tuo matka Tikkurilaan nyt mikään älytön olisi, siellä ennen Helsinkiin muuttamista treenasinkin, mutta mukavahan se oli kun treenit olisivat ihan vieressä.

Itse ainakin suosittelen Itä-Helsingin Kehähukkia. Treenit ovat käytännössä aina hyvät, kilpaileminen on mahdollista ja seurasta ei muutenkaan ole negatiivista sanottavaa. Itse käyn treenamassa tuolla, vaikka asun nykyisin Länsi-Helsingissä. Se jo varmasti kertoo jotain. :rock:

Käy tutustumassa seuran sivuihin, saat sieltä vähän lisäinformaatiota:
http://www.itahelsinginkehahukat.com

Joo. Juttahan on yksi Suomen menestyneimpiä aktiiviottelijoita. Pitkä ura takana, arvokisamitaleja ja kansainvälistä menestystä. Itseasiassa on hämmästyttävää, miten vähän tunnettu hän siitä huolimatta on. Olisiko esim. Fight Sportin aika julkaista hänestä juttu? Ja Keidehän on myös vanha tekijä -80 ja 90-luvuilta. Kymmeniä matseja ja arvokisoja koluttu ja sen jälkeen valmennustyötä vaikka muille jakaa.

Primen toimintaa en sen paremmin tunne, mutta käsittääkseni otteluita on kansalliselta tasolta.

Pitääpä käydä Kehähukkien treeneihin tutustumassa! Kiitoksia vastauksista!

Juu hyvät treenit oli ja kyllä ajattelin liittyä Kehähukkiin! Mukavaa, kun matkoihin menee tuo 5 minuuttia ja tosissaan muutenkin vaikutti hyvältä seuralta!

Kiitoksia vaan kaikille vastauksista!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom