potkuja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itse aloitin vaatimatton kamppailulajiurani nyrkkeilyllä 8 vuotta sitten.
kotiharrastajana kiinostaisi näitä potkuja oppia että löytyiskö tietoa, miekellään suomeks....

kiitos ja kulaus:kippis1:

Hyvää huumoria pojat.... :hyper:

Mutta tosissaan, nyt asiaan. Potkuista oppiminen on tärkeää! Monelle käy niin että ei opi potkuista mitään ja uusia potkuja saa vain lisää. Jotta potkuja ei saisi toistamiseen on hyvä muistaa muunmuassa tulla aina ajoissa töihin, pitää kahvitunnit standardi ajassa ja olla pomolle kohtelias.
Tässä muutamat vinkit, toivottavasti potkuja ei enää tule kohdallesi. :arvi:

tapsaboy sanoi:
itse aloitin vaatimatton kamppailulajiurani nyrkkeilyllä 8 vuotta sitten.
kotiharrastajana kiinostaisi näitä potkuja oppia että löytyiskö tietoa, miekellään suomeks....

kiitos ja kulaus:kippis1:

Potkuja opit, kun menet esim. jonkun lajin alkeiskurssille. Myös jos kaveripiirissä on osaajia, niin hoituu se sitäkin kautta. Itse netin kautta opetellessa oppiminen on hidasta ja yleensä menee perseelleen.

Tosin onhan noita laadukkaita potkulajien DVD-levyjä saatavana ja kovalla duunilla kaikki on mahdollista.........

Tapsalle koitti nyt kovat ajat, kun täältä vinkkejä alko kyselemään;)
Annan itsekin yhden hyvän vinkin,vaikka olisit nyrkkeillyt 8.5 vuotta:muistatko miten aloitit sen nyrkkeilyn?Menit seuran treeneihin, tai hankit tietoa itse...onnistuisikohan sama potkujen suhteen?:hyper:

Mun korealainen taekwondo-vetäjä sanoi joskus osuvasti: Kuka tahansa osaa potkia, treenatkaa niitä käsitekniikoita :)

Takakierto tai hyppypotkuja ei alkeiskurssilla opi, joten kyse on siitä, kuinka paljon aikaa ja halua sinulla on oppia ne kunnolla. Tae Kwon Do on tunnetusti yksi potkupainotteisista lajeista. Erona Kickboxingiin siinä on se, TKD:n potkut ovat enemmän teknisiä ja nopeampia, kuin taas Kickboxingissa vedetään voimalla ja hampaat irvessä kiertareita.

Erona Kickboxingiin siinä on se, TKD:n potkut ovat enemmän teknisiä ja nopeampia, kuin taas Kickboxingissa vedetään voimalla ja hampaat irvessä kiertareita.
Hmm... mietinpä, että miten sitten MT:ssä vedetään kiertareita =)

Suositut

Back
Ylös Bottom