Posekoulu 21.5

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Ironbutt

Mode/Punttimimmit
Ikä
48
Järjestämme poseerauskoulun fitness/bodyfitness-kisaajille ja kisoihin aikoville sunnuntaina 21.5 klo 13-17 Helsingin City Gymillä.

Tilaisuudessa opastetaan oikeisiin asentoihin, korjataan virheitä jne. Monella kokeneellakin kisaajalla olisi varaa parantaa poseerauksiaan, puhumattakaan ekaa kertaa kisaavista. Nyt siihen on mahdollisuus oikein ammattilaisen opastuksella. Vetäjänä Fitnessliiton päätuomari Pasi Lakaniemi. Mukana myös useampia body scenestä tuttuja henkilöitä.

Tarjolla yksilöllistä opastusta n. 20 hengen porukalla. Mukaan mahtuu vielä 5 nopeinta. Ilmoittautumiset minulle privalla/sähköpostilla.

Hinta: City gymin kertamaksu 7 euroa.

HUOM: Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki kisaamisesta kiinnostuneet - sinun ei tarvitse olla syksyn kisaaja. Ekoja kisoja 1-2 vuoden päähänkin suunnittelevat voivat osallistua.

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Up! Nostetaas tää tapetille viä, jos joku ei jostain kumman syystä oo tietonen ja haluis/pääsis tulemaan. Kaikki vaan mukan!

Oishan se kiva tietää ketä sinne on tulossa. Uskaltaako kukaan tunnustaa tääl? :D... No, mä ainakin _:)/.

Tämmöset tilaisuudet on ainutlaatuisia ja sinänsä ois harmi jos vaan muutama hassu vaan vaivautuis paikalle. Nytkin on tosiaan Lakaniemi mukana, eli todellakin osaavaa ohjausta olis. Nyt jos koska on tilaisuus oppia poseeraamaan oikeen. Käyttäkää kaikki mahdollisuudet hyväks, siispä kaikki mimmit, hop hop posekouluun! :whip:

Mä olen kans tulossa. Mitähän sitä pistäis päälle, kun voi hitusen kiristää nuo kisavetimet. :D

just laitoin Ironbuttille viestiä, et vieläks mahtuu?!
tosin tiedotteessa, joka tuli liitosta ei ollu mitää ilmottautumisjuttua eikä tainnu olla henkilömääriäkään...
Uskaltaiskohan lähtee siis enivei?

Faidra sanoi:
...Mitähän sitä pistäis päälle...

Tää ei tainnu olla ihan virallinen kysymys, mut vastaan silti. Et mä varmaan keikistelen ihan alusvaatteilla. Tuskin se vaatetus tässä nyt on avainasemassa. Kunhan on semmoset vetimet joista näkee mahd. hyvin eli siis mahdollisimman vähän päällä. Ei mitää kaapuja tueta. Ei sillä et sä, F, semmosta ajattelisitkaan.

Kunhan yleisesti tässä läpisen ja koitan sitä korostaa että tänne ei sit oo kunto/naamarajaa, että kaikenkokoiset- ja näköiset vaan mukaan. Jos vähänkään aattelee et "emmä kehtaa" tms. ni unohtakaa semmoset tykkänään ja messiin vaan. Takuulla tulee olemaan kivaa. Posettamaan oppii vaan posettamalla ja nyt on oikein hyvät vetäjät...

Ärrä sanoi:
...
Uskaltaiskohan lähtee siis enivei?

Juu! Mukaan vaan :). Tuskin sieltä poiskaan potkita et "sorry, ei tänään" :D.. Mä en tosta liiton tiedotteesta tiä mtn, mutta jos kerran semmonen on eikä oo mitään osallistujamääristä puhuttu ni messiin vaan. Kivakivakiva!

Ilmoittautuneita on nyt 24 hlöä. Fitnessliiton maili oli aika ylläri, saa nähdä tuleeko sinne tungosta!

Mä en pääse, kun on työpäivä. Olis ollut ihan paikallaan kertausharjoitukset minullekin..Antoisaa pose-päivää kaikille!

olisin kovasti tuonne halunnut, mutta peeveli kun tanssistudion kevätnäytös on samana päivänä (ja vieläpä täysin samaan aikaan), niin ei ole mitään mahdollisuuksia ehtiä tuonne :( . täytyy vissiin odotella leirejä, jotta pääsis lakaniemen valvovan silmän alle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Asusta

Itse otan ainakin bikinit mukaan ja korkkarit, toivottavasti riittää...hehe...en vähempiä ajatellut laittaa :D Nähdään noin 12 tunnin päästä!! :lol2:

Oli niin antoisa ja opettavainen päivä, että kaikkee en varmaa pysty ees sulattaan... Unissanikin todennäkösesti teen käännöksiä!
Mahti kiitos kaikille, jotka oli osaltaan järkkäämässä tätä preppausta:worship: .

Kiitos Buttikselle infosta ja Pasille+Akille+Armille posepäivän järjestämisestä! Oikein opettavaista myös seurata muiden asentojen korjailua, aina hoksaa jotain pientä uutta. Ja kaikillahan meillä niissä asennoissa on aina jotain korjattavaa. :D

Heip! Oli kyllä huippujuttu, oppi uusia niksejä! Ja oli kyllä hirmu kiva nähdä tulevia kilpakumppaneita....taas sai uutta potkua treeneihin!

Hui!
Olipahan jännittävä kokemus ja sen vuoksi juuri todella antoisa. Kiva nähä sitten kisoissa, miten kohmeessa lavalla tulee olemaan, kun jo pienen porukan edessä tuntuu tutisuttavan. Piti oikein kavereilta jälkeen päin kysyä, et miten asennot oikein meni kohilleen, kun itte ihan sokaistui. Melkeimpä tuntuu siltä, et muiden asennoista oppi enemmin.
Kiitokset järjestäjille! Tämmösiä just tarvitaan:)

Suuri kiitos Pasille todella ammattitaitoisesta ja kärsivällisestä opetuksesta sekä kaikille mukana olleille kivasta ilmapiiristä ja fiiliksestä.

Back
Ylös Bottom