Porukalla kiinnostusta kuulla Thaimaa, Kambodza, Vietnam reissusta matkakertomusta?

Ikä
36
Jees, eli tammikuun puolessa välissä puskee reissua päälle. Bangkok - siem reap(kambodza) - phnom pehn(kambodza) - Saigon (Vietma) - Phu Quoc(Vietnam) - Sihanoukville (Kambodza) - Koh Chang(Thaimaa) - Pattaya - Bangkok on alustava reissusuunnitelma ja mielelläni jotain kirjottelen ja räpsin kuvia(iphone 6), jos vaan porukkaa edellämainitunlaisesta retkestä on kiinnostusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehdottomasti, aina kelpaa.
Itsellä jäi harmillisesti Kambodza pelkkään Siem Reap, kun oli eka kohde ja sitten kipeenä. Piti ainakin Sihanoukville käydä tsekkaa.

iPhone 6 kuvat varmasti ihan jeppis!
Eli rapsaa tulee vaan.

Hahah. Olipa sekava toi mun viesti, mutta menkööt väsymyksen piikkiin! 5 viikkoa ois tarkoitus reissata. Se miten kauan missäkin lokaatiossa ollaan niin tulee varmasti elämään, kun ei huvita millään päivän tarkalla aikataululla liikkua!

Mites toi kuvien lisääminen tänne onnistuu? Ajattelin läppärin jättää himaan ja reissusta raapustella ihan vaan puhelimella.

Mites toi kuvien lisääminen tänne onnistuu? Ajattelin läppärin jättää himaan ja reissusta raapustella ihan vaan puhelimella.
Sitä en muista, onko kuvien upload suoraan pakkikseen VIP only, mutta se onnistuu helposti kännykällä ihan suoraan selaamalla. Upload file napista.
Sitten jos se on VIP only ja ei ole VIP, tulee kuvat tunkkaa ensin esim. imgur.com, ja sitten editorin kuva -napista ikkuna mihin pastee osoitteen minkä Imgur antaa.
Onhan se suoraan upload tänne kyllä monta kertaa helpompaa... mielestäni voi jopa monta kerrallaan valita, ja sitten yhdestä napista insert all thumbnail tai full size.

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Itsellä on hirveän suuri kynnys lähteä esim. Thaikkuihin koska sceneilen mielessäni kaikenmaaliman ratsioita ja diilereitä jotka jemmaa jotain kokkelia mun matkatavaroihin. Sitten oon loppuikäni jossain paskalävessä kitumassa syyttömänä.
AINA kun mä menen lentokoneella johonkin,(eli 3 kertaa) mut on otettu jonosta tarkastukseen tai läpivalaisuun. Viimeks alankomaissa ottivat ensin vaimon siihen koneeseen, sitten kattovat mua, käskivät emännän takasin jonoon ja skannasvatkin minut.

Joten joo kiinnostaa miten siellä toimitaan ilman että saa linnaa :D

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Itsellä on hirveän suuri kynnys lähteä esim. Thaikkuihin koska sceneilen mielessäni kaikenmaaliman ratsioita ja diilereitä jotka jemmaa jotain kokkelia mun matkatavaroihin. Sitten oon loppuikäni jossain paskalävessä kitumassa syyttömänä.
AINA kun mä menen lentokoneella johonkin,(eli 3 kertaa) mut on otettu jonosta tarkastukseen tai läpivalaisuun. Viimeks alankomaissa ottivat ensin vaimon siihen koneeseen, sitten kattovat mua, käskivät emännän takasin jonoon ja skannasvatkin minut.

Joten joo kiinnostaa miten siellä toimitaan ilman että saa linnaa :D

Hahah. Toki noitakin varmaan ympäri maailmaa sattuu, mutta hyvin epätodennäköistä. Enemmän Thaimaassa saa pelata ladyboyta, ne on aika hyökkääviä välilla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom