Polvitekonivelen omistajia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Koska tuo oman polveni kohtalo pelottaa, niin aattelinkin kysyä, että onko täällä tekonivelen omistajia?

Kuinka normaalisti sillä voi vetää jalkatreeniä verrattuna aitoon polveen?

Moro,

Miten sun polvi on mennyt niin huonoon kuntoon? Mulla meni Alpeilla lasketteluonnettomuudessa polvi todella huonoon kuntoon ja polven keinonivel häämöttää lähitulevaisuudessa.

Täältä kannattaa kanssa kysäistä kokemuksia polven keinonivelen kanssa liikkumisesta -> http://www.niveltieto.net/nivelklubi/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=TnPolvi . Lähtökohtaisesti polven keinonivel on tarkoitettu arjessa elämiseen, eikä liikkumiseen koska keinonivel saattaa kovassa rasituksessa jopa irrota yllättäen. Ortopedit ovat varoitelleet että keinonivelen odottamaton irtoaminen johtaa useissa tapauksissa amputaatioon.

No mä taidan murehtia liikoja polveni osalta. Voi olla, että kierukassa vaan on vaurio, joka voidaan kiinnittää ehkä... Golfin peluusta aiheutunut vääntö aiheutti vaurion. Aika todennäköistä on, että vähällä päästään nyt kuitenkin.

No mä taidan murehtia liikoja polveni osalta. Voi olla, että kierukassa vaan on vaurio, joka voidaan kiinnittää ehkä... Golfin peluusta aiheutunut vääntö aiheutti vaurion. Aika todennäköistä on, että vähällä päästään nyt kuitenkin.

Tuskin nyt tekoniveltä kuitenkaan tuollaisen vamman takia!

Kallu, polven nivelkierukka leikkaus on rutiinitoimenpide joka ei tarkoita sitä että tulet ikinä tarvitsemaan polven keinoniveltä. Leikkaava kirurgi pyrkii säästämään mahdollisimman paljon nivelkierukkaasi joten voit näillä näkymin unohtaa keinonivelen asennuksen.

Back
Ylös Bottom