Polven sivuside ja kinesioteippi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jto
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

jto

AMMATTILAINEN
mulla repes polven sivuside toukokuun puolessa välissä kiipeilypuuhissa. polven sisäkierto ja koukistus aiheutti. ei menny ilmeisesti ihan kauheen pahoin, ku on yhtä stydi ku toinekin. kipee vaan ku piru varsinkin tietyissä liikkeissä. pikkuhiljaa se paranee, mutta nopeempaa sais parantua. oon pystynyt kiipeenkin tietynlaisia reittejä ja aktiivisesti oon kävellyt metsissä jne et liikettä se on saanut ja joskus ehkä hieman liikaakin :) se kipu on kuitenkin niin kova, ettei sietämällä oo pystynyt pahoja muuveja ees tekenmään, joten suht hyvin se on saanu parantuilla.

onko kinesioteipistä apua ja miten se kannattais teipata? ei mutu-vastauksia, kiitos.

mulla on takana reilu 10v ja ei juuri kauheesti oo tullu. sormet on kovimmilla, mutta monipuolinen treeni ja aikanen huomio kaikkeen vammoihin viittaavaan on saanu nekin pidettyy kunnossa. olkapäät, nilkat, polvet on nekin suht kovilla, mutta ei oo pahempia itelle tullut tätä ennen. pitäsin pääasiassa aika turvallisena lajina. toki jos mokaa väärässä paikassa, kuolee.

Ihmeellistä että jto tarvitsee apua.. ;)

sen verran, et vastasin itelleni :) no ei, en mä mikään kone ole. mulla nyt vaan sattuu olemaan yks semmonenkin erikoisosaamisen alue, mikä joten kuten sopii tällaselle treenifoorumille.

Back
Ylös Bottom