Polven kuntoutus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hauis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sellasta kyselisin kun mulla leikattiin polvi 6vko sitten ja kaikki tähän asti mennyt erittäin hyvin.
Eilen sain luvan kävellä yhtä keppiä apuna käyttäen ja niin teinkin.

Ja sitten asiaan elikkä nyt mulla on semmonen tilanne et ton leikatun jalan pohje on mennyt aika pahasti jumiin tosta kävelystä niin kannataisko mun ottaa nyt käyttöön toinenkin keppi ja antaa pohkeen palautua kunnolla? Venytelly oon hyvin ja tulen venyttelemään jatkossakin.

Itellä ei oo mitään kokemusta näistä polvi jutuista, mutta noin maalaisjärellä ajateltuna kahdella kepillä kävely tuntus paljo järkevämmältä. Rasittus molemmat puolet tasapuolisesti, ja kuorma jakautus puoleen. Ainakin kaveri käveli kierukan leikkaamisen jälkeen kahdella kepillä.

joo siis kyllä minäkin ekat kuusiviikkoa kävelin kahdella kepilla jonka jälkeen sain ottaa toisen kepin pois käytöstä että leikattu jalka alkaisi pikkuhiljaa tottua normaaliin kävelyyn.

Ja kysymykseni oli se että nyt kun olen jalalla totutellut normaaliin kävelyyn ja pohkeeni on kipeytynyt, niin kannataisiko minun ottaa toinen keppi käyttöön siihen asti että pohje palautuu ja sitten jatkaa yhdellä kepillä?

Suositut

Back
Ylös Bottom