Poliisikoulun testit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisikohan täällä mahdollisesti poliisikoulussa olevia tai ainakin testissä käyneitä?
Jos joku osaisi auttaa epätietoista...
Minkälainen se 2 metrin seinä on, puuta, betonia? Ja kuinka leveä se seinä on, että saako siitä minkälaisen otteen? Onko lentokuperkeikassa rima vai kuminauha (jostain luin että olisi kuminauha??) ja kuinka korkealla se on (110cm?) Tuntuu aika korkealta...
Kuulisin mielelläni kokemuksia testeissä käyneiltä...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
SannaBlondi sanoi:
Kyllä yleisellä puolella on paljon puhetta poliisikoulusta, mutta vastausta juuri noihin kysymyksiin en ole löytänyt.

Kirjoita omat kysymyksesi yleisen puolen ketjuun, niin saat varmasti vastauksia! Tänne mimmien puolelle kun nuo miehet eivät saa kirjoitella ;)

Mä olen tosiaan aikoinaan käynyt ja läpäissyt testit, mutta meillä ei silloin ollut noita seinäkiipeilyjä lainkaan. Valitettavasti en osaa auttaa ja luulen että saat sieltä yleiseltä puolelta tosiaan parhaimmat vastaukset näiltä tuoreilta hakijoilta. Ja se "lentokuperkeikka" oli kuminauhajuttuja. Ei paha lainkaan.

Mä kävin pääsykokeissa puoltoista vuotta sitten eikä silloin minkään seinien yli kiipeilty :eek: Kuntotestit oli aika helppoja paitsi ehkä se nuken raahaaminen yllätti kun kaikki paino oli sen nuken ylävartalossa (olin harjotellut vain oikealla ihmisellä, jolla paino jakautuu hippasen tasaisemmin) ja toinen mikä yllätti oli uinnissa veden kylmyys :hyper: :eek:

Latest posts

Back
Ylös Bottom