polar rs800g3 vs. polar 625x vs. Suunto T6

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja java
  • Aloitettu Aloitettu
Löytyisikö käyttäjäkokemuksia kyseisistä sykemittareista?
olen pyöritellyt edellämainittuja kelloja mielessäni, mutta on jotenkin vaikea tehdä päätöstä. varsinkin kun kysymyksessa suhteellisen hinnakas sijoitus.
harrastukseni missä käyttäisin mittaria on Sali (mukaanlukien bodypump,spinning),hiihto,pyöräily.
tarkoituksena tietysti kunnon kohotus/laihdutus jne. ja lisäksi mielekäs tapa seurata historia tietoa treeneistä.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mieti mihin mittaria oikeasti tarviat.
Polarilla on parempi harjoituspäiväkirja ja sillä treenien, kehityksen seuraaminen on mun mielestä fiksumpaa kuin suunnolla. Suunnossa on happivelkaan perustuva rasitusluku, mutta mihin sitä oikeasti pystyy käyttämään järkevässä kestävyysharjoittelussa? Polarissa (ainakin s625) on taas ortostaattiseen sykkeeseen perustuva rasitustesti, jonka kyllä voi tehdä ilman sykemittariakin, mutta kertoo hyvinkin paljon elimistön rasituksen tilasta jo ennen treeniä. Polariin mahtuu ajallisesti enempi harjoitusdataa, kun ei tallenna tietoa turhan tiuhaan, ja tallennusvälin voi säätää sellaiseksi, että mittaria voi pitää päällä vaikka viikon vaelluksen ajan.
Molempia kokeilleena käytän polaria (s725), enkä ole vaihtamassa pois ihan heti.

Ei ole muuta eroa kuin, että 625 tulee mukaan juoksumötikkä ja 725 pyöräilymötikkä. Molempiin saa lisävarusteena sekä pyöräilyyn, että juoksuun tarvittavat härpäkkeet..

Ei ole muuta eroa kuin, että 625 tulee mukaan juoksumötikkä ja 725 pyöräilymötikkä. Molempiin saa lisävarusteena sekä pyöräilyyn, että juoksuun tarvittavat härpäkkeet..

kiitoksia vinkistä. pitää alkaa metsästää käytettyä mittaria kaikilla 'härpäkkeillä'.

Tosiaan, käytetty 625/725 on erittäin budjettiystävällinen ratkaisu. Ainakin 625:sia näkee tosi usein myynnissä, eikä hintakaan ole kovin paha. Ja sinällään 625 on järkevämpi ostos, koska molemmat ovat suht saman hintaisia, mutta juoksuanturi erikseen ostettuna on niin kallis, ettei ainakaan itse oo tullut ostettua sitä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom