POIKA TULI!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Äiskä
  • Aloitettu Aloitettu
Eli kävinpä sitten toissa päivänä (14.6.2003 klo 2.22 ihan tarkalleen) synnyttämässä ihanan, pienen, mustatukkaisen poikavauvan. Ja tukkaa muuten tosiaan riittää, vaikka toisille jakaa... Painoa oli 3340 g ja miehellä oli mittaa 50 cm.

Tultiin jo eilen vauvan kanssa kotiin sairaalasta ja nyt tultiin käymään töissä vähän tuttuja ja asiakkaita morjestamassa.

Ja arvaatkaas misut, oonko korviani myöten rakastunut tuohon pieneen nyyttiin... mä oon ihan myyty.

:kippis1: <- Tehkää näin, kun on niin kuuma ilmakin tai voittehan tehdä niin vaikka mun vauvan kunniaksi, jos ette keksi parempaa tekosyytä olusille menoon :D
- minäkin tekisin, jos ei tarvitsisi pikku-prinssiä imetellä. Kaunista kesää kaikille

Toivottaa maailman onnellisin Äiskä

Onskuja Äiskälle ja pikkuprinssille! [tähän iso halihymiö]

Onnea!

Oman lapsen, pienen linnun
kannoit alla sydämen.
Nyt on onni täydellinen,
syliisi saat ottaa sen.
Tunnet käden, pienen,
hennon,
tunnet posken pehmeän.
Voisko olla kauniimpaa
kuin alku uuden elämän.

:kippis1: hyvän kokoinen pojan jässikkä, noista mitoista on hyvä lähteä kasvamaan... hyvin on asiat pojalla kun on sit tissiikin tiedossa : ). Imetysiloa ja onnee koko perheelle :thumbs:

Upeaa! Paljon onnea pikkunyytin johdosta!

Kiitos kaikille onnitteluista

Olen ihan sanaton, kun viestejä ja onnitteluja on tullut noin paljon. Kiitoksia kaikille oikein paljon.

Ja kiitos, Panda, tuosta ihanasta runosta, joka kyllä tuotti tipan linssiin :itku:

Elämä jatkuu...ja me jatkumme vauvan kanssa taas kotiin tissin syöntiin.

Onnellinen Äiskä

Edit: täytynee vaihtaa muutaman päivän päästä toi mun avatar. Vaikkei se vatsa juuri tosta pienempi vielä olekaan :D

Lämpimät onnittelut täältäkin pienen pojan tuoreelle äipälle!
Kaikkea hyvä teille uuden elämän alkutaipaleelle, ja voimia äipälle.
Ja myönnetään, että että silmät selällään ja naama vihreänä kateudesta luin tuosta Äiskän viestistä, kuinka nopsasti olit jo liikenteessä synnytyksen jälkeen. :kippis1:

Oiiii,onnittelut täältäkin...:)
Kyllä ne on suloisia,ja tuolle täytyykin ottaa :kippis1: ,heti huomenissa :)

Originally posted by vilma-liina
...silmät selällään ja naama vihreänä kateudesta luin tuosta Äiskän viestistä, kuinka nopsasti olit jo liikenteessä synnytyksen jälkeen. :kippis1:

Joo, me oltiin kyllä heti tukka putkella menossa, ette voi kuulkaa uskoa, miten voi ihminen nauttia kävelystä... mä oon kävellyt ihan hullun lailla vauvan kans, toissa päivänä 5 1/2 tuntia yhtäsoittoo, ai miten niin VÄHÄN ylilyönneillä...:D

Mutta oon kyllä nauttinut liikkumisesta oikein urakalla, salilla oon treenannut vasta kaks kertaa, mut ihan vasta sellaista rasvanpolttoo eli tosi kevyillä painoilla mennään. Saattaapi kuulemma tulla liian kovilla sisuskalut ulos, joten olen päättänyt, että mulla ois kuitenkin niille sisuksille vielä käyttöö ;)

Kauniita päiviä kaikille misuille, liikkukaa - ja nauttikaa siitä!

Suositut

Back
Ylös Bottom