Pohkeet jumiutuu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja patti
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pohkeet menevät aivan käsittömättömään jumiin aina juoksulenkillä n.0,5km juoksun jälkeen ja tekee juoksemisesta kivuliasta. Pohkeissa kipu on noissa kiinnikekohdissa. Onkohan kyse penikkataudista? Juoksen pehmeällä purulla ja minulla on kunnon lenkkarit.Venyttelen pohkeita myös pari minuuttia ennen lenkkeilyä. Olen kokeillut ice poweria,linnex lämpölinimenttiä ja kumpikaan näistä ei tunnu vaikuttavan. [En ole ylipainoinen(162cm/61kg)]

Käyppä hierotuttamassa pohkeet(samalla koko alaraajat) auki pari kertaa, saattaa vaivat loppua siihen.

Sama vika oli meikäläisellä. Pohkeet meni jumiin lenkillä, puntilla, pumpissa, combatissa, nyrkkeilyssä... Eli ihan missä vaan. Joo, olihan muutkin paikat aina välillä jumissa, mutta noi pohkeet oli oikea ongelma, argh! No, kaveri suositteli sitten MSM rikkiä. Olin lievästi skeptinen, mutta kyllä auttoi niin pohkeisiin, krooniseen alaselkäkipuun, ku muihinkin jumituksiin. Suosittelen ainaki kokeilemaan, ei ole kovin kallista. Finnmaxilla on hyvä jauhemainen MSM.

Back
Ylös Bottom