Pohkeeni kipeytyvät rasituksessa helposti. Mitä enemmän treenaan sitä kipeämmiksi pohkeet tulevat. Viime viikkoina olen tehnyt hiukan enemmän jalkoja salilla ja eilen kyykkyjen jälkeen pohkeet kipeytyivät kunnolla. No menin kuitenkin tänään kamppailulajitreeneihin ja ajattelin, että sillä se kipu lähtee, kun on tullutkin. Vaan ei lähtenyt ja nyt pohkeet ovat vielä kipeämmät. Todellisen vihlaisun saan aikaiseksi istuutumalla kyykkyn päkiöille pohkeiden päälle. Siitä kun suoristaa jalat niin vihlaisee oikein kunnolla. <---- Edellinen vihlaisee toisaalta ihan "terveitäkin" pohkeita mulla. Mulla on hiukan ylipronatoivat jalat, että siitäkin voi olla kyse... Kipu tuntuu oikeastaan koko pohkeessa, mutta ennen kaikkea pohkeen ulkosyrjällä. Jos joku osaa heti sanoa mistä todennäköisesti on kyse niin kuuntelen mielelläni. Lekurille jos ei ohitte mene.
Niin ja mulla on tosiaan kipeytynyt nämä pohkeet ennenkin. Viimeksi vissiin silloin kun juoksentelin vähän enemmän.
Niin ja mulla on tosiaan kipeytynyt nämä pohkeet ennenkin. Viimeksi vissiin silloin kun juoksentelin vähän enemmän.