Pohje jännittää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja annison
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olin maanantaina 2 tuntia aerobisessa, toinen tunti oli varsinkin melko rankka (kovalla sykkeellä välillä, jalkojen lihakset töissä koko ajan). Kesken toista tuntia toinen pohje hieman kramppasi, mutta tilanne tuntui menevän ohi kun jatkoin liikkumista. Luonnollisesti olin varmasti jo kuitimpi jne., mutta nyt en tiedä mistä mahtaa olla kysymys pohkeen osalta. Eilen ja tänään pohje on ollut taas ollut jännityksessä, tilanne toki helpottuu hieman venyttelyllä jne.
Hikoilin tuon 2 tunnin aikana runsaasti ja tuli tietysti mieleeni joinko sittenkään tarpeeksi tai olisiko pitänyt syödä/juoda tietyllä tavalla tms.
Minulla on kerran jo ollut laskimotukos (hormoniehkäisy ei sopinut) ja siksi olen tietenkin taas tulisilla hiilillä. Kävin viime syksynä lääkärillä saman epäilyn vuoksi, mutta tukosta ei löytynyt. Tuntuu etten osaa erottaa mistä pohjekipu johtuu ja nyt tietysti kammoan asiaa joka kerta kun pohkeessa tuntuu jotain.
Ajattelin tänään vielä juoda vettä/vissyä, venytellä ja mennä sitten mahd. huomenna lääkäriin ellei tilanne muutu.
Halusin nyt kuitenkin kysellä mielipiteitänne, kokemuksianne jne., sekä kysyä neuvoa miten paljon, mitä ja milloin olisi hyvä juoda. Onko hyvä lisätä jotain kivennäisainetta tms.? Kiitos paljon jo etukäteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom