Poets of the fall

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Mitä mieltä jengi on tosta bändistä. Ite kyllä oon yllättynyt todella positiivisesti, et suomesta tulee noin törkeen hyvää musaa. Toi bändi :rock:

Sit toinen mikä on yllättänyt todella positiivisesti on tää Kim Heroldin siirtyminen malli hommista musiikin pariin, moni on sitä yrittänyt, mut mun mielestä Herold on onnistunut aivan sairaan hyvin.

Kiva huomata et tulee tällaisia uusia bändejä, jotka vois oikeesti mennä ihan samaa reittiä kun HIM ja se toinen oliks Ramsos tai jtn :D

Poets of the fallissa kiinnittää ekaksi huomiota se, että kerrankin laulaja artikuloi selkeästi, ja tällaista laulua on mukava kuunnella. Musiikkikin toimii ja sanoitukset ovat hyviä, joten homma on hyvin paketissa.
Kim Heroldissa häiritsee se, ettei se tunnu osaavan laulaa. Tuskin noilla taidoilla olisi julkisuuteen päässyt, jos ei olisi ollut ennestään malli.

Parin kuullun biisin perusteella vähän huono tehdä mitään kunnon arviota, mutta sen voin sanoa, etten kyllä olisi arvannut bändin olevan suomalainen.

Tottahan se on että Heroldin ääni ei oo mikään paras ja ei sen laulutaitokaan oo parhaammasta päästä. Mutta kun oli kuullut Humanen Recue men ja kuuli sen jälkeen et se on Herold mikä sinä laulaa ja on tehnyt biisin (ainakin osittain), nii oli kyllä aika iso yllätys.

Mut toi Poets of the fall on kyllä niin hjuva, en kyllä itekkään ois arvannu et ne on suomesta.

Keke K. sanoi:
Mut toi Poets of the fall on kyllä niin hjuva, en kyllä itekkään ois arvannu et ne on suomesta.

Sama täällä, tajusin vasta silloin kun kuulin biisin radiosta ja sen jälkeen tuli Suomipopin mainos. On kyllä todella :rock: musaa, kuuntelen autossa aina ennen treenejä!

Noniin nyt on aika nostaa tää ylös....

En ollu aikasemmin kuullukkaan koko bändistä...sattumalta kuulin pari biisiä niiden uudelta levyltä signs of life....ja helvetti tää bändi ROKKAA ihan kybällä...uskomattoman hyvä, ellei paras suomalainen pumppu aikoihin...
Levy hommattiin välitömästi...varsinkin biisi lift on uskomattoman hyvin tehty. :worship: :worship: :worship:

Tosi hyvä pändi, varsinkin laulaja on vallan mainio! Levyä vaivaa vähän se että siinä on lähes kaikki biisit slovareita, kaipaisin vähän enemmän lift / overboard meininkiä.. Mutta noin muuten, todella hyvä!

Juu tosi hyvä cd ja oon metalmanin kans samaa mieltä et ois saanu olla enemmä rokahtava lätty mutta jos seuraava sitten olisi. :)

Tämän viikon olen taas kuunnellut Signs of life:a ahkerasti ja on kyllä suomalaiseksi ja erityisesti ensijulkaisuksi käsittämättömän hyvä levy (kokonaisuutena). Hyvät soundit ja hyvin tuotettu. Ehkä ainoa asia mikä hieman häiritsee on sanoitusten 'vaikea tulkinta'. Välillä tuntuu että jotkut sanat on valittu tarkoituksella hieman vaikeaselkoisiksi.
Lift on edelleen biisi josta virtaa energiaa kun sen kuuntelee. Late goodbye, 3 AM, Stay, Shallow, Everything fades, Illusion&dream toimii todella hyvin välissä ja levyn lopetusraita Sleep kruunaa koko levyn. :4:½

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Inska sanoi:
Tämän viikon olen taas kuunnellut Signs of life:a ahkerasti ja on kyllä suomalaiseksi ja erityisesti ensijulkaisuksi käsittämättömän hyvä levy (kokonaisuutena). Hyvät soundit ja hyvin tuotettu. Ehkä ainoa asia mikä hieman häiritsee on sanoitusten 'vaikea tulkinta'. Välillä tuntuu että jotkut sanat on valittu tarkoituksella hieman vaikeaselkoisiksi.
Lift on edelleen biisi josta virtaa energiaa kun sen kuuntelee. Late goodbye, 3 AM, Stay, Shallow, Everything fades, Illusion&dream toimii todella hyvin välissä ja levyn lopetusraita Sleep kruunaa koko levyn. :4:½

Juu, on todellakin erittäin hyvä levy. Itse ostin tuon hetken mielijohteesta kesälomalla ja sen jälkeen on tullut aika ahkerasti kuunneltua autossa. Vaikka bändi onkin vähän erityylinen kuin mitä normaalisti tulee kuunneltua niin siitä huolimatta (tai ehkä juuri siksi) pidän erittäin paljon. Kertakaikkiaan loistava levy :4:

Ihan hyvä bändihän se on, tuli cd ostettuu kans joskus kesäl. Harvemmin tulee ostettuu cd:itä, mut oli siis sen verran hyvä, että oli pakko ostaa.

Sen verran olen pitänyt kuulemistani kipaleista, että kiinnostaisi kyllä koko levyllinen tätä. 51koodia on kanssa aika kova, kerran olen nähnyt keikalla.

On tämä kummallista. Ennen oli vaihtoehtoina dingo, yö ja eput. Nykyään soittavat suomalaiset pändit ihan oikeaakin musiikkia.

Tykkään itsekin bändistä ihan pirusti. Monessakin yhteydessä on kehuttu laulajan englannin taitoa ja samaan yhdyn minäkin. Näin bändin livenä Kaisaniemessä nyt loppukesästä. Meni siitä vielä jokunen viikko ja kolahti lopullisesti. Aika usein on Signs of Life -levy soinut iltaisin taustalla. Oma suosikkini on Illusion & Dream.

D.Yates sanoi:
Sen verran olen pitänyt kuulemistani kipaleista, että kiinnostaisi kyllä koko levyllinen tätä. 51koodia on kanssa aika kova, kerran olen nähnyt keikalla.

On tämä kummallista. Ennen oli vaihtoehtoina dingo, yö ja eput. Nykyään soittavat suomalaiset pändit ihan oikeaakin musiikkia.

Tuli muuten ostettua tuo 51 koodia orkesterin uusi levy (Rautaiset linnut) hiljattain ja erittäin positiivinen yllätys oli sekin. Kaikenkaikkiaan erittäin hyvä levy. Suosittelen.

Olen aina luullut, että tämä orkesteri olisi jenkki, mutta helvetti suomalainen ja noin törkeän jenkkimäistä musaa tekevät. Suosikki vaikka onkin mainstream musaa.

http://www.poetsofthefall.com/videos/lift/

Tuolta löytyy Lift video mitä katsellessa viimeisetkin rippeet kotimaisuudesta häviää. Ei voi kuin ihmetellä, että suomesta tulee tuon tasoista matskua.

Ihan hyvin voisi olla joku Creed tai Hoobastank.

Terminator2 sanoi:
Itse tajusin, että on suomalainen kun 3dMark05 lopussa oli tämä loistava Lift :)

Tekihän ko bändi Max Payne 2:n myös kappaleen Last Goodbye, joka pirun hyvä sekin.

Tuossa Max Paynessa itse ekan kerran bändin musiikkia kuulinkin. Tuo Late Goodbye biisi löytyy tuolta levyltäkin.

training_day sanoi:
Tuossa Max Paynessa itse ekan kerran bändin musiikkia kuulinkin. Tuo Late Goodbye biisi löytyy tuolta levyltäkin.
Itekkii kun pelasin max payneä niin ihmettelin et mikäköhän tuo hyvä bändi on. On muuten loistavaa musiikkia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom