Plantaarifaskioosi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vendaloo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kokemuksia? (Itse)hoito-ohjeita?

Asun tällä hetkellä kehtysmaassa (Briteissä) ja näin ollen lääkäriin hakeutuminen heikkoa (työlästä ja vituttaa säätää).

Ei ole myöskään sietämätöntä, mutta haluaisin kesällä jatkaa liikunnallista eloa.

Kokemuksia? (Itse)hoito-ohjeita?

Asun tällä hetkellä kehtysmaassa (Briteissä) ja näin ollen lääkäriin hakeutuminen heikkoa (työlästä ja vituttaa säätää).

Ei ole myöskään sietämätöntä, mutta haluaisin kesällä jatkaa liikunnallista eloa.

Harrastatko juoksua, lenkkeilyä tmv? Vai ihan salilla treenaamista? Äkkiä tulee tuosta jalkapohjan jännekalvo? kiputilasta, että kannattaa panostaa hyviin urheilujalkineisiin. Kokeilla niitä vielä kunnolla ennen kuin ostaa. Ilmatyynyt olisivat ehkä hyvät ja jalkaa tukevat muodoillut jalkineet. Jalkavaivoihinhan kuten muuhunkin kremppaan lihaksistossa auttaa lihas- nivelhuolto. Liikkuvuttaa lisäävät harjoitukset. Venyttely. Lihastasapaino. Reisien ja pohkeiden lihakset! Jos juoksee niin kannattaisiko tarkastaa tekniikkaa? Tai treenatessa liikeradat kuntoon?

Tässä on erään jalkaterapia koulutusohjelman, jalkaterapeutti,AMK- opiskelijan varsin kattava opinnäytetyö "Spiraalidynaaminen harjoittelu vaivaisenluun hoidossa". Tuosta voisi olla hyöytyä ;) http://www.doria.fi/handle/10024/36097

Mä suosittelisin, että nyt viikoksi pariksi jättäisit liikunnat minimiin, ja aloittaisit vaikkapa viikon tulehduskipulääkekuurin. Lisäksi kannattaa ottaa ohjelmaan kalvojänteen säännölliset venytykset, esim. niin että että tuet varpaita ja päkiää seinään ja sitten käännät nilkkaa äärikoukkuun.
Kannattaa yrittää pysäyttää tuo vaiva alkuunsa, koska sitten vasta ärsyttää jos siitä tulee vuosien piina...

Back
Ylös Bottom