Pitsayrittäjillä joukkotappelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BadHair
  • Aloitettu Aloitettu
Ei saisi nauraa, varmasti vakava asia, mutta onhan tuo vähän hassua... :D

- Ajattelin laajentaa pizzeria-ketjuani tänne naapurikuntaan.
- Stnan ulkopaikkakuntalainen, minun reviirille et tule!
- :whip:

http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=91426

Joo-o voi sitä hilpeyden rajaa kun joskus olisin menossa paikalliseen pitseriaan niin sielä vaihtuu sanaa ja karvanen ranne heiluu...

Ei voi olla totta. :lol2:

Mahtuu sinne ulvilaan ny vielä toinenkin kepappiluukku. Heh heh. Kai ne ajaa miekat kädessä hesburgerinkin pois sieltä.

" Support your local iskendar " - liivit päälle vaan turkin pojat, pieni pelko vaan lisää ruokahalua.:D

Aamulla luin ton uutisen, oli vähän sellanen WTF olo kyllä, ei tota uskois todeksi. Business is business. :lol2: Mut kyllä nämä ns. karvakäsipitsat hakkaa useimmiten jotku Kotipizzan säälittävät lätyt 100 - 0.

Trocadero 4ever!

Reason sanoi:
Aamulla luin ton uutisen, oli vähän sellanen WTF olo kyllä, ei tota uskois todeksi. Business is business. :lol2: Mut kyllä nämä ns. karvakäsipitsat hakkaa useimmiten jotku Kotipizzan säälittävät lätyt 100 - 0.

Trocadero 4ever!

Makuasia, mun mielestä asia on taas päinvastion. Lisäksi kotipizza maksaa ainakin veronsa...

uzbatah sanoi:
Makuasia, mun mielestä asia on taas päinvastion. Lisäksi kotipizza maksaa ainakin veronsa...
Joku viisas mies Muropaketissa sanoi aikoinaan jotain tähän tyyliin:
Verottomat ählämipizzat on pieni, mutta olennainen osa Suomen opintotukijärjestelmää.

uzbatah sanoi:

Löl. Kotipizzan pitsat pääasiassa noin 3-4 kertaa kalliimpia ja puoloet pienempiä kuin ählämeiden tekemät pizzat. No jos rahaa on isukki syytänyt taskun pohjalle, niin mikäs niitä mutustellessa.

-Marchi- sanoi:
Löl. Kotipizzan pitsat pääasiassa noin 3-4 kertaa kalliimpia ja puoloet pienempiä kuin ählämeiden tekemät pizzat. No jos rahaa on isukki syytänyt taskun pohjalle, niin mikäs niitä mutustellessa.

No tuskin nyt sentään 3-4 kertaa kallimpaa.Karvakädelle 5 euroo niin ei nyt kotipizzassa sama lätty maksa 15-20 euroa.

dale77 sanoi:
No tuskin nyt sentään 3-4 kertaa kallimpaa.Karvakädelle 5 euroo niin ei nyt kotipizzassa sama lätty maksa 15-20 euroa.

Uskoakseni aika lähellä juu... 10-15€ ja pizzat ovat huomattavasti pienempiä Kotipizzassa.

-Marchi- sanoi:

Jotkut käy töissä...Lisäksi kehotan tutustumaan paremmin noihin hintoihin.

Minäkin tuen paikalliskulttuuria ja käyn vaan karvakäsien paikoissa. Voittaa minusta maussakin kotipitsan. Ja hinnoissa varsinkin.

Rahaa ei löydy tuhlattavaksi asti joten suosin ählämipitserioita. Pitsatkin maistuu paremmalta kuin kotipizzassa. :thumbs:

Viimeks kun kävin paikallisessa "karvakäsipitseriassa" sain kebabit, salaatit, limua nii paljo ku halus, kahvit ja täytekakkua kuudella eurolla.
Ja usein kannattaa kattoa noita lounastarjouksia, aika hyviä jotkut. Kyllä kotipizza on kalliimpi mesta.
"Nuorna pizza väännettävä" :)

toi tappelu oli ilmeisesti niin että nämä ulkopuoliset olisivat vaatineet luovuttaa ravintola heille, eivät siis aikoneet perustaa toista ravintolaa. näin olen kuullut ja että nämä ulkopuoliset olisivat sitä jo aiemmin tehnyt muualla, lyöden luukut kiinni kun ei enää homma pyöri, ja se paikka missä ne oli niin on mielestäni aikas hyvin pärjäävä.

Back
Ylös Bottom