Tilasin just lääkäriltä triptylkuurin kun tramadoliin on on tolet ilm. nousseet sen verran ettei 3*50mg (+ 1g parasetamoli) 1-1,5h välein nautittuna enää toimineet tyydyttävästi. Selkä ei vihlonut tai säteillyt mut semmoinen tylppä peruskipu ei vähentynyt juuri yhtään. Piti sit hautajaisvastaanotolta lähteä pariin otteeseen kävelylle ja vaihtaa tuoli toisen malliseen et sai jotenkuten oltua. Toi annostuhan nyt ei mikään kovin korkea ollut mut aatelin, et kokeilen ennemmin tätä triptyliä kuin alan rouskia enemmän opiaatteja.
Millä annoksella sitä triptyliä muuten kokeiltiin? Ja kuinka kauan? Triptyl 25-50mg vois helpottaa sitä nukahtamista.
Annostus vois ilmeisesti olla tota luokkaa? (lääkäri ei sanonut enkä luota siihen vaikka ois sanonutkin)? Lääke pitäis kuulemma ottaa iltaisin 1 annoksena. Lääkettä syödään 1-2kk kuuri ja vaikutuksen pitäis alkaa tuntua viikossa? Tramadoli pitäis jättää kokonaan pois, mitäs sit jos triptyl (+parasetamoli tms.) ei tehoa? Kai nyt yhen voi ottaa jos on tarvis päästä hommiin?
Tommoisen huomasin vasta ku olin jo pyytänyt respan:
"Alkoholia saa lääkityksen aikana käyttää erityisen varoen tai ei ollenkaan." WTF(:wtf

, pitääkö perua resepti? :E Ei kai toi päde jos syödään kivunlievityksessä käytettäviä afaik sangen pieniä annoksia?
Oli kyl taas hienoo dialogia lääkärin kans. About näin:
"Tää tramadoli ei oikein välillä enää tehoo.. voisko kokeilla triptyliä?"
"*huvittuneeseen sävyyn* Mistäs sinä taas tämän triptylin keksit?"
"No netistä kattelin, et semmoistakin on ihmiset syöny.."
"Heh heh, minä kyllä ihmettelen mihin tarvitset tuollaisen määrän keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä, vuonna 80 syntynyt mies.. blah blaa jne."
Mitähän toi "tuollainen määrä"kin muka meinaa, keskimäärin oon rouskinut noit tramaleita 2 kk aikana ~1 päivässä. Myöskään en ymmärrä mitä tekemistä syntymävuodella on selkäkivun kanssa. Vekkuli kaveri on hän.
Fysioterapeutti (se oli sentään ihan kivan oloinen nainen) kysyi, että oonko käynyt kipuklinikalla, onkos jollakulla semmoisesta kokemusta?