Pirkan Pyöräily 7.6.2009

Onkos muita pakkislaisia osallistumassa ko. fillaritapahtumaan tänä vuonna? :) Ensikertalaisena olen matkaan lähdössä, tavoitteena päästä elossa maaliin asti. Katsotaan sitten maalissa, missä ajassa matka taittui ja lähdetään parantamaan aikaa esim. ensi vuonna! Työpaikka sponssaa osallistumisen, joten ahkerana spinning-harrastajana oli melkeimpä velvollisuus osallistua.

Olisi kiva kuulla konkareiden osallistumiskokemuksia ja vaihtaa ensikertalaisten kanssa ajatuksia koetokseen valmistautumisesta! Säällä on varmastikin iso merkitys siihen, millä fiiliksellä fillarointi sujuu ja ehkäpä myös edellisten päivien ruokavaliolla ;) Nyt vain kovaa treeniä ennen kesäkuuta ja peffan totuttamista satulaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse pyöräilin tuon lenkin, kun olin kuudennella luokalla noin 12 vuotta sitten. Mitä valmistautumiseen tulee niin polkutrukilla tuli kuljettua joka paikkaan mutta viikkoa ennen otettiin semmonen 70 kilometrin lenkki, että pehva tottuu. Muistaakseni koko matka meni hieman yli kahtakymppiä ja takasinpäin vauhti nousi noin vitosella myötätuulen takia. Fiilis oli kyllä huikea lenkin jälkeen ja riitti voimia vielä polkea kotiin.

Tänä vuonna aattelin säiden salliessa tehdä comebackin ja rullaluistella kyseisen lenkin.

Ps. Ei se matka tapa vaan vauhti.

Kyllä tuo tapahtuma on merkitty ylös kalenteriin, mutta vielä en ole päättänyt osallistunko. Pirkan pyöräilyyn en ole aiemmin osallistunut, muuhun vastaavaan kyllä.

Ei kyllä meikäläiseltä taida vielä oikein sujua 217 km... :D 134 kuullostaa paremmalta. Ikinä en ole tällaisiin osallistunut, mutta ehkä nyt. Saa nähdä!

Olen taas mukana, muistaakseni noin kymmenettä kertaa. Luultavasti tällä kertaa ajelena ainakin 130+ lenkin ja ehkä yöpyöräilyn. Olen ajellut myös pidemmän muutaman kerran, mutta voi olla että nyt en saa sille kaveria. Enkä ole kyllä vielä yhtään ajellutkaan, mutta eipä tuo tosiaan porukassa ajaessa juuri treeniä alle tarvitsekaan. Yksin on jo vähän turhan raskas tai ainakin tylsä reissu.

meikäläinen ilmouttautuu joukkoon mukaan. viime vuonnahan tuo tuli poljettua ja muistaakseni melko leppoisa matka, vaikka alku tuli otettua ehkä hieman liian lujaa.

toivottavasti nautit osanotostasi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom