Pikkujoulut

Jokos mimmeillä on ollut pikkujouluja?

Mä osallistuin viime lauantaina työpaikkani oman osaston pikkujouluihin. Ne olivat tämän vuoden ensimmäiset ja todennäköisesti viimeiset, koska riehakkaasta illasta jäi pahoja vaurioita :(

Tipahdin savusaunan lauteelta betonilattialle ja tällä hetkellä oikean jalan polvi on paskana :itku: Kävin juuri terkkarilla näyttämässä sitä ja hän epäili että polvesta olisi mennyt nivelsiteet...Great! :curs: -> :( -> :itku:

Anyway ilta oli oikein mukava. Oli ainakin hyvät puudutusaineet käytössä :D Karaokea tuli laulaa luikautettua ja pieni painimatsi oli tullu otettua esimiehen kanssa (leikkimielinen sellainen).

Nyt olisi vielä kahdet pikkujoulut edessä, mutta täytynee ilmeisesti kohteliaasti perua ne! Eipä paljon harmita pikkujoulujen missaaminen, mutta entäs jalkatreenit :itku: Ei auta muu kuin purra huulta ja päästellä ärräpäitä :evil:

Itse odotan kauhulla pikkujoulurupeamaa. Joka vuosi olen nolannut/telonut itseni niin hyvin, että suunnittelen suojahaarniskan käyttöä tänä vuonna...otteita menneistä pikkujouluista: tanssimista pöydän päällä käsiraudat kädessä, pomon juomien kaatamista, pomon kenkien päälle oksentamista, raakkumista karaokessa, tanssikorokkeen päältä tippumista...lista on loputon! Minä + alkoholi = :kuola: :evil: :david: :lol2:

Originally posted by Hippa
Onneksi mulla ei ole elämää ni ei ole pikkujoulujakaan, joissa tyriä elämänsä :)
Hee hee :D Sama homma meikäläisellä :kippis1: Koskaan en ole kunnon pikkujouluissa ollut, nähtäväksi jää pääsenkö vielä joskus nauttimaan tästä mukavasta suomalaisesta kansanperinteestä :(

Mulla on tiedossa 5-6 pikkujoulut sekä yhdet tuparit ennen joulua. Huhhuh.. vilkasta sosiaalielämää tiedossa. Onneksi ainakin yhdet noista ovat sellaiset, joissa ei alkoholilla läträtä (suurin osa joko imettää tai sit on raskaana).. Ja parissa muussakin voisi olla selvinpäin. Noh, sit työpaikan pikkujoulut ja miehen työpaikan asiakaspikkujoulut voisi kännätä hyvällä omallatunnolla :D.

Saas nähdä pitääkö suunnitelmat tänä vuonna...

Mulla tiedossa 3 pikkujoulut ja aion kestää kaikki selvinpäin.
Ruoan kanssa lasi viiniä ja siihen saa jäädä tältä tytöltä.

En muutenkaan kamalasti välitä moisista kännäys bileistä jossa puolet porukasta nolaa itsensä niin kovin ettei uskalla tulla seuraavalla viikolla kotiin.

Liikaa kokemusta sivusta katsojana, kun naimisissa olevat naiset kiehnää ja iskee duunikavereita, ja isot miehet puristelee sihteeri tyttösten pakaroita YYYYÄÄÄÄKKKKK :urjo:

Lauantaian olis firman pikkujoulut ja selvinpäin taidan niitä viettää. Tärkeintä on, että saa ahtaa itsensä täyteen hyvää ruokaa, mennä kotio nukkumaan ja sunnuntaina reippasti lenkille!
Katotaan nyt millasta meininkiä sielä on, eihän sitä koskaan tiedä vaikka viihtyis aamuun asti :kippis1:

Parhaillaan olisi firman pikkujoulut, joihin en mennyt, koska otan loparit ensi viikolla eikä fiilis kovin korkealla siksi. (Tosin vaihdan samalla uuteen työhön.) Pomo ja pari työkaveria ehti jo laittaa tekstiviestitse ihmettelyä, missä olen. :( Inha olo ja omatunto kolkuttaa, kun en edes syömässä käynyt, mutta lähden salille purkamaan ja vastaan sitten.

Ei kauheasti kiinnosta jo siksikään, että olisin ainoa nainen, koska toinen naisistamme on käynyt vain piipahtamassa ko. juhlissa. Sauno ja juhli nyt sitten kuuden kännisen äijän kanssa, ei kiitos.

En ole tämän joulun alla käynyt yhdessäkään enkä aiokaan käydä. Miun työpaikan pikkujouluissa ei kylläkään kännätä siihen malliin kuin eri firmojen vastaavissa pippaloissa juttujen mukaan tehdään. Alkoholia toki on, mutta kukaan ei tule siitä hullunkänniin. Meiän pikkujoulut keskittyvät aina ruoan ympärille, ja jotain kulturellista ohjelmaa järkätään aina. Silti jätän tänä vuonna käymättä.

Meidän firman pikkujoulut oli jo alkukuusta ja onneksi taitavat jäädä viimeisiksi pikkujouluikseni tässä puljussa (ei saa hehkuttaa liikaa, ettei vaan kävis niin huonosti, että vielä ens vuonna oonkin samassa työssä!). Olihan nuo aika juomapainotteiset, vaikka kaikenlaista oheisohjelmaa oli varattu (kaupunkikiertely tarjoilijoiden kera, taidemuseo, musiikkia...). Mulla meni kans överiksi, iskin työkavereita minkä kerkesin ja loppuillasta itkeä tuhrustin huonoa flaksiani kaikille, jotka jakso kuunnella. Muutenkin juttujen taso oli huima. :) Onneksi sentään pysyin pystyssä 10 cm korkokengissäni enkä katkonut nilkkojani. Vielä ois ainakin yhdet pikkujoulut tiedossa, mutta ne on kaverin järkkäämät, joten ei tarvi olla niin särmänä. Ei se multa kyllä ees onnistu, kun oon sellainen sieni oikean paikan tullen... :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom