haavevahva
Banned
Alkaa kaveri muistuttamaan toista sukupuolta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

ironchef sanoi:No eiköhän kaikki 14v pojat joilla on pitkät hiukset ole enemmän ja vähemmän tytön näkösiä. Ei tossa ole mitään ihmeellistä.
Mconen sanoi:Eli onko toi sit nykyään 14 vuotias?
Korvakorut, huulipuna ja tyttöjen treenikamppeet saattavat myös vahvistaa tätä illuusiota.ironchef sanoi:No eiköhän kaikki 14v pojat joilla on pitkät hiukset ole enemmän ja vähemmän tytön näkösiä. Ei tossa ole mitään ihmeellistä.
Taitaa sen elokuvan tekeminen viedä melko suuren osan pojan ajasta. Onhan sälli ollut mukana kuvioissa niistä lapsuusvuosistaan asti, kun esiintyi lavallakin. Luulen (ja tosiaan vain luulen), että Richardilla on jo oma kannattajakuntansa ja moni seuraa pojan kehitystä mielenkiinnolla. Olisihan se hullua, että yhtäkkiä jättäytyisi pois messuilta vaan siksi, ettei ole elämänsä kunnossa. Onhan kaveri tuotteistettu melko näkyvästi lapsuudesta asti ja brandia on pidettävä yllä. Enkä ainakaan itse laskisi sen varaan, että pojan paras kunto on jo ollut ja mennyt.BoneFish sanoi:Aarne, tässä oli lähinnä ajatuksena se, että miksi hehkuttaa vielä jotain mikä on joskus ollu niin suurta ja hienoa. Ihan sama kun Arska menis nykykunnossa väkisin lavalle Colemanin viereen näyttään et "kyllä se vanhakin vielä jaksaa".