Piilolinssit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marsu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kävin eilen hankkimassa elämäni ensimmäiset piilolinssit ja olen pitänyt niitä eilen kolme tuntia ja tänään kaksi. Onko normaalia että tulee ihan mielettömän huono olo eli :urjo: . Kyse on sellaisista pehmeistä kertakäyttöisistä linsseistä.

Muistan itse hämärästi, että joskus aikoinaan, kun piilareita rupesin käyttämään, oli viikon pari huono olo ja päätä särki. Jäi sitten itekseen pois. Johtuiskohan siitä, että silmään pääsee tavallista enemmän valoa ja se sitten ärsyttää. Näin optikko mulle taisi kertoa. Ja muutenkin se tottumnen, kun näkee paljon paremmin, voi pahaaoloa tehdä. Että kai se pahoinvointi kuuluu ikään kuin asiaan, vai mitää muut on mieltä?

Muistaakseni se pahoinvointi on ihan normaalia ja se ei välttämättä liity pelkästään piilolinssin käyttäjiin. Joskus uudet silmälasit hankkineillekin tulee huono olo kun lasit laittaa päähän / ne ottaa pois päästä. Johtuu siitä, että elimistö menee hetkellisesti sekaisin kun näkökyvyssä tapahtuu valtava muutos. Tämän pitäisi helpottaa ajan kanssa.

Mä olin jo sanomassa, että ihan epänormaalia heti lääkäriin, mutta kyllä Helga ja Ironbutti on oikeassa :)

Suositut

Back
Ylös Bottom