Pienet rinnat ja leveä selkä - urheiluliiviapua!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja avocado
  • Aloitettu Aloitettu
Auttakaa, mimmit!

Mun liivikoko lienee nykyisellään 85 A, enkä löydä millään hyviä liivejä urheiluun. A-kuppikoon liivien ympärykset loppuu yleensä kokoon 80 ja B-kuppiset liivit taas ovat kahden imetyksen jälkeen auttamatta aivan liian suuret :jahas:

Harrastan kaikenlaisia lajeja joogasta juoksuun, ja lisäksi tykkäisin käyttää urheiluliivejä muutenkin kuin urheillessa. Ja vaikka onkin vain pikkuiset rinnat jäljellä, niin ihan oikeasti sitä tukea tarvitaan, kun nämä minun boobsit ovat niiden imetyksen jälkeen melko, hmm, koirankorvamaiset... ja ne heiluvat ja tuntuvat inhottavilta ilman kunnon tukea.

Millaisia hyviä liivejä olette löytäneet, te saman tilanteen kanssa olevat? Topatutkin mallit kelpuutan, kun tavallisessa päiväkäytössä voisin sellaisia mieluustikin käyttää.

PS: Miksi myydään pyllyä kohottavia/tukevia pikkupöksyjä urheiluun? Onko niitä siksi että näyttäisi paremmalta jumpatessaan (:wtf:) vai siksi että pomppiminen tekisi pyllylle saman kuin boobseille, siis että hyllyminen venuttaisi niin että ne lopulta roikkuvat (:wtf: eihän se VOI olla näin :wtf:)?

Sama ongelma. Ennen meni vielä b-kuppi, mutta kai sitä jonkinlaista kiristymistä on tapahtunut, kun nykyään beet ovat aivan liian suuret. A-kupista olisi todellakin kiva löytää vähän isompia ympäryksiä kuin 80...

Mä olen ihan eri "kaliiperia" kuin te (isohko kuppikoko, kapea ympärys), mutta olen 10 vuotta vannonut Shock Absorbereiden nimeen. Kattelin netistä, että niiltä löytyy A80 ja B85 kokoja, mutta tiedä sitten onko näitä kokoja aina kaupoissa saatavilla. Joudun toisinaan ottamaan Shock Absorbereista (mallista riippuen) yhden kuppikoon suuremman ja/tai yhden ympäryksen pienemmän kuin normirintsikoissa, joten ehkä teillekin saattaisi sopia A80/B85? Monet mallit ovat supertukevia, ei tissit hievahda milliäkään juoksiessa ja pomppiessa ja liivien ulkonäkö on melko epäseksikäs - eivät siis välttämättä paras vaihtoehto arkikäyttöön.

Jos menisit erikoisliikkeeseen ja ottaisit jonkun T-paitalivit, tai mitkä ne onkaan nimeltään, jotka on sileät ilman hörsöttimiä. Kai sitä voisi käyttää urheillessakin hyvin istuvia normiliivejä, vaikka eivät olisikaan urheilutoppimallia. Pienissä alan puodeissa on paljon valinnanvaraa ja innokkaat myyjät mittanauhoineen. Kerran ostin liivikaupasta liivit, ja kun sopivaa kokoa ei löytynyt, niin se entras vähän ompelukoneella takahuoneessa suit sait sukkelaan, ja ne liiviit kestikin sitten vuosikausia nätteinä ja ryhdikkäinä, vaikka en edes pessyt käsin vaan pesupussissa.

Shock absorbereista minäkin tykkään (tai tykkäsin ennen, kun muodot olivat erilaiset), mutta heillä ei ole tuota kaipaamaani kokoa 85 A, eivätkä 80 A tai 85 B istu, ei sitten millään, olen kokeillut. 80 A kinnaa ympäryksestä niin paljon että jo sovittaessa jää jäljet selkään ja 85 B:ssä on niin isot kupit että tyhjää tilaa jää monen sormen verran ja rinnat heiluvat niissä, joten eipä niistä mitään hyötyä tietenkään ole.

T-paitaliiveistä en urheilumielessä innostu lainkaan, kun tosiaan harrastan menevämpiäkin lajeja, enkä koe niistä saavani sellaista tukea kuin tarvitsisin. Ihan tavallisen päivän liiveiksi semmoisia voisi harkita, ja ammattimaisessa liivikaupassa aion käydäkin, kunhan pääsen sellaiseen kaupunkiin missä semmoinen olisi..... :jahas: Eikös Change-ketjulla ole urheiluliivejäkin? jos siellä osaisivat auttaa.

Kohta pitänee aloittaa uusi tredi aiheena "Suositelkaa hyviä ihoteippejä joilla saan kiinnitettyä rinnat urheilun ajaksi paikoilleen". :rolleyes:

Yksi vaihtoehto on laittaa liivit alle ja päälle urheilutoppi (siis ei paitatoppi vaan toppimalliset liivit). Niin teen itse silloin kun puhtaana on vain astetta kulahtaneempia virityksiä.

Yksi vaihtoehto on laittaa liivit alle ja päälle urheilutoppi (siis ei paitatoppi vaan toppimalliset liivit). Niin teen itse silloin kun puhtaana on vain astetta kulahtaneempia virityksiä.

Aivan, tämä on kyllä totta! Olin ihan unohtanut tän mahdollisuuden...
Näin teenkin, ainakin siihen asti että jostain vielä löydän oikean kokoiset kunnon liivit. Mutta kiitos vinkistä :)

Eikös Change-ketjulla ole urheiluliivejäkin? jos siellä osaisivat auttaa.

Yhdessä Changen liikkeessä tutkin urheiluliivejä, malleja oli kaksi ja ne ei ainakaan mun silmään näyttäneet kauhean päteviltä. En katsonut kokoskaalaa sen tarkemmin. Ehkä isommissa Changen liikkeissä on enemmän valikoimaa?

Yhdessä Changen liikkeessä tutkin urheiluliivejä, malleja oli kaksi ja ne ei ainakaan mun silmään näyttäneet kauhean päteviltä. En katsonut kokoskaalaa sen tarkemmin. Ehkä isommissa Changen liikkeissä on enemmän valikoimaa?

Mä taas ostin n. vuos sitten Kampin (Helsinki) Changesta sellaisen painijaselkäisen mallin, on ollut tosi hyvä, napakka ja tukeva eikä ole runsaasta käytöstä ja pesusta huolimatta löystynyt tai kulahtanut. Myyjä oli ihan pihalla vaan kokojen kanssa, yritti tarjoilla mulle reilusti pienempää kun mikä sitten ylipäätään menee päälle.

Ja tosta "tissiteipistä" tuli mieleen: Älkää missään nimessä ostako Changen teippiä, ei toimi!! (urheillessa nyt ei varmasti mikään teippi toimi, mutta..)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom