Eli itsellä on toi pectoralis minor mennyt aivan jumiin ja sitä pitäisi saada nyt aukaistua kotihoidolla. Olin hierojalla viime viikolla ja hän sanoi että sitä ei pysty itse venyttämään tms. Nyt pitäisi mennä taas tällä viikolla käymään siellä, mutta eiköhän tuohon joku kikka ole kotonakin tehtäväksi. Toimisikohan esim hieronta vaikka tennispallolla tms jos seisoo vaikka seinää vasten? Ja putkirullailua on kanssa tullut aloteltua eli oiskohan siitä apua jos vaan tietää tarkalleen toimivan liikkeen.
Ongelma on se että kyseinen hieroja vaikuttaa uskomattoman epäammattimaiselta ja ainoastaan olosuhteiden pakosta olen nyt pari kertaa käynyt siellä. Jotenkin tuntuu että se sanoi vaan siksi että pientä rintalihasta ei voi venyttää/käsitellä ite et menisin taas uudestaan sinne. Sen lisäks se totes viimeks et hän ei sitä voi kauheasti edes hieroa koska tulee kipeeks tms ja 45min ajasta käytti tasan 1min molempiin pecseihin jotka oli se syy miks menin sinne... Eli haiskahtaa vähän kusetukselta. :(
Ongelma on se että kyseinen hieroja vaikuttaa uskomattoman epäammattimaiselta ja ainoastaan olosuhteiden pakosta olen nyt pari kertaa käynyt siellä. Jotenkin tuntuu että se sanoi vaan siksi että pientä rintalihasta ei voi venyttää/käsitellä ite et menisin taas uudestaan sinne. Sen lisäks se totes viimeks et hän ei sitä voi kauheasti edes hieroa koska tulee kipeeks tms ja 45min ajasta käytti tasan 1min molempiin pecseihin jotka oli se syy miks menin sinne... Eli haiskahtaa vähän kusetukselta. :(