Pidätkö blogia/luetko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janpa
  • Aloitettu Aloitettu

Janpa

päk in pisnes
Elikkäs kuinkas moni pitää omaa blogia tai lukee niitä? Ite en pidä ja oikeastaan vain satunnaisesti seurailen nyyssölän ja 100 naista vuodessa-blogia...:rolleyes:

Kaikki mitkä voidaan nimetä blogiksi:D Ai niin, ite unohdin lisäksi lisätä voi vip-blogit...

Seuraavia blogeja luen:
- Hulkki
- Janne Pietiläinen
- Ari Kokkonen
- jo mainittu 100 naista
- vippiblogeja välillä
- Nyyssölöiden blogeja silloin tällöin

Pidän ja luen:

-Linda Fodor-Egelstig
-Vilma & Mika Nyyssölä
-Satu Korhonen
-Kaisa Jaakkola
-Mari Tirroniemi
-Anna Salo

Noihin blogeihin jää kyllä helposti koukkuun, kauhia depis iskee, jos joku ei olekaan joskus päivittänyt blogiaan, saati sitten jos päivitykseen tulee päivien tai viikkojen tauko. Turhaan saa hakata tuota pikavalinta nappulaa. :grin:

hullkkia tulee seurailtua ainakun muistaa. ari kokkosenkin lokia tulee lueskeltua. noita pakkiksen blogeja ei tule seurattua kun ne on jotenkin niin vaikeita.

En pidä.
En lue.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
en ja en

Blogi on aika jännä juttu toisaalta. Mä olen saanut omastani hatemailia (http://www.viikate.org/blog/2007/09/revi-ja-herkuttele-valmisruokien-ohjeet.html) duunissa on tuntematon bongannut ja monia ihmeellisiä maileja tulee.

Ihminen on kai tirkistelijä, tykkää lukea itsekin kaikkein tavallisimpien ihmisten blogeja. Sitä mitä ihan normi-ihmiset tekee.

Mä itse aloin joskus pitää blogia kun vaihdoin maisemaa, tuttavia tms varten, ihan kuin niitä kiinnostaisi mun elämä :)

Mutta jokin aika sitten luin 2 vuoden postit ja oli itsellekin hauska lukea. Jos ei muuta niin näkee miten nopeasti elämä menee ja mitä kaikkea voi mahtua kahteen vuoteen.

Muutamia kymmeniä harrasteblogeja seurannassa, oma on myös. En oikein mitään liikunta-aiheisia jaksa, enkä päiväkirja-tyyppisiä. Jyrki Kasvin sekä Osmo Soininvaaran blogeja tulee joskus luettua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom