Peukalon jomotus

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No niin poikkeaa nyt vähän tästä aiheesta:offtopic:, mutta tosi monesta paikkaa jo koitettu saada vastausta, eli ei sinänsä ole urheiluvamma. Eli olen soitellut kitaraa vähän yli vuoden ja kun olin soitellut jotain 3kk kenties, niin tuli pleku käden peukalo kipeäksi viimeisen nivelen kohdalta. http://rs38tg.rapidshare.com/files/266196618/6932033/ms.JPG Olin kuukauden muistaakseni soittelematta ja hermot meni ja aloin taas soittelemaan ja kas kummaa kipu/lepo jomotus katosikin täysin. No nyt vähän yli vuoden soitelleena tosi aktiivisesti tämä tuli taas. ja olen noin viikon nyt ollu soittelematta. Eli peukaloa jomottaa tosi vittumaisesti levossakin. Lääkäriin en ole vaivautunut menenään, koska ei pysty. Tuntuisi jumalattoman naurettavalta mennä lääkäriin, kun "Tohtori, minulla on peukalossa jomotusta". Eli nyt varsinainen kysymys olisiki, että onko joitain liikkeitä, jotka vahvistaisi nimenomaan näitä sormien nivel osia ja täten myös tätä peukaloa ? Ja onko jotain veikkausta, mikä tässä voisi olla ? Liikaa vain soittanut kitaraa ? Kiitoksia avuista, jos niitä nyt tulee ja anteeksi näin hurja off topic.

Back
Ylös Bottom