perusprotsku ruokavalioon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuutti
  • Aloitettu Aloitettu

tuutti

Banned
Ikä
25
Varmaan n. miljoona kertaa käsitelty aihe, mutta olen netistä tilaamassa lisäravinteeksi protskua ja kiinnostaisi tietää mikä niistä vaihtoehdoista olisi hinta/laatu-suhteeltaan parasta. Eli tarvitsisin protskun tukemaan puutteellista ruokavaliota ottamalla drinkin silloin tällöin. Olen ymmärtänyt, että heraproteiini olisi käytänöllinen vaiin treenin jälkeisee palautukseen.

[mod]
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/index.php?cPath=26
[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyseles lisäravinepuodista Propower Whey -protskua.
Se on ultrasuodatettua heraa ja 1,8 kg:n pöntössä, mielestäni edullista, jotain 27 €

sisältö/100g:
prot: 81g
hh: 9g
rasva: 4,5g

Originally posted by tuutti
Käyttääkö kukaan muuten maitoproteiinia vai käytettekö pelkkää heraa?

Käytän ite vain heraa, kun on laktoosiintotoplörö.. ;)

Hm? Kai kaikki muistaa että maitopsotskussa on vain murto-osa siitä laktoosimäärästä mitä herakonsentraatissa on?

Originally posted by Fat22
Hm? Kai kaikki muistaa että maitopsotskussa on vain murto-osa siitä laktoosimäärästä mitä herakonsentraatissa on?

Noita heraprorskuja on myös laktoosittomana.. :)

Edit : Fastillä..

Iltapalax (tai mixei päiväälläkin) maistuu 2dl maitoo, yks kauha kaseiinia, yks kauha heraa ja pari lusikkaa O´boy:ta...On ihan pirun hyvääkin vielä!!!:kippis1:

Originally posted by Siima
...Propower Whey -protskua.
Se on ultrasuodatettua heraa ja 1,8 kg:n pöntössä, mielestäni edullista, jotain 27 €

Hyvä vinkki. Voin lämpimästi suositella. Hyvänmakuista ja liukenee ihan ok. Itse olen kyseistä merkkiä löytänyt joskus jopa 22€ pönttö ja esim Oulun Kärkkäisellä oli 25€ kun joskus satuin sieltäkin ostamaan. go4fit myi myös kyseistä merkkiä ihan ok hinnalla.

Omasta mielestä näille ruokavaliota täydentävile protskuille on tärkeää vaan, että ne on edullisia. Ei ole mitään järkeä maksaa jostain isolaatti/ionisoiduista/yms megaultra hienoista protskuista jos näillä vaan täydentää ruokavaliota...

ps. Banaani + 0.5l kevytmaitoa + maltoa. Hyvä oma weightgainer :cool:

Originally posted by tuutti
Käyttääkö kukaan muuten maitoproteiinia vai käytettekö pelkkää heraa?

Reenin tankkaus- ja palautusjuomaan käytän heraa, muuten sitten käytän tuota maitoproteiinia. Ja merkkihän on Fast 95.

Ainakin halpaa Propower Whey -protsku oli ja ilmeisesti käy palautusjuomaan kuin välipaloihin protskuksi. No ainakin tilasin ko. merkkiä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom