Perttu Saarsalmi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu

Konaa

PT-Vatasen sihteeri
Iltalehden uutinen ja videot kertoo Pertusta enemmän, mutta näin lyhyesti..
Perttu on saanut aikaan huikean kehityksen viimeisen neljän vuoden aikana ilman valmentajaa. Keväällä hän dieettasi itsensä lähelle kisakuntoa.
Tavoitteena Pertulla on kilpailla syksyllä 2018 Classic Bodybuilding -sarjassa.

Perttu lupaili aktivoitua myös täällä.. Mikäli siis tulee jotain kysyttävää tai muuta niin pistäkää kommenttia tulemaan..

Instagram perttusaarsalmi
Snapchat perttusaarsalmi
Youtube
Iltalehden Uskomaton muodonmuutos artikkeli

17818970_1431158766904138_7291463732427751424_n.webp

View: https://www.youtube.com/watch?v=9XsfY0K1uW8&t=859s

Viimeksi muokattu:
Todella veikeän ja mukavan oloinen tyyppi. Toivottavasti kuullaan vielä enemmän jatkossa videoiden muodossa =) Miehestä paistaa kyllä tekemisen meininki läpi ja aitous =)

Kova on kehitys! Itsellä saman verran treenivuosia takana ja itse olen Perttun kondikseen verrattuna aloittelija!

Olkapäihin ja käsiin lisää vois kuitenkin ottaa.

Kiitos Konaa ketjusta ja kiitti myös muille positiivisista palautteista ja tsempeistä! :)

Olin tosiaan viimeksi kymmenen vuotta sitten mitattuna 158 cm pitkä ja tällä hetkellä painoa suht kireässä kunnossa n. 67,5 kiloa. Tällä hetkellä mulla on menossa elämäni kolmas kehityskausi toista kuukautta ja haaveena olisi olla valmis kisaamaan cbb:ssä vuoden 2018 syksyllä. Tosiaankin erityisesti olkapäihin ja käsiin tarvitsisin lisää pihviä, ja näihin heikkouksiin yritän kiinnittää treenien suunnittelussa erityistä huomiota!

Viimeksi muokattu:
Hyvännäköistä tekemistä :puntti:

Kiitos paljon ja moikka pitkästä aikaa! Muistan fiilistelleeni sun kuvia, kun neljä vuotta sitten aloittelin omaa saliuraani! ^_^

Jo on perkele selkä kaverilla. Lopussa leveä selkä, sissussaatana :worship:

Kiitos kovasti palautteesta! Selkä on tosiaan helposti vahvin lihasryhmäni :)

Pertulla on kyllä todella nöyrä asenne mikä tekee hänestä pidettävän.

Todella siistiä kuulla, jos tällainen kuva välittynyt! Oma itseni vain yritän olla! :3

Yksi kiinnostavimpia henkilöitä tällä hetkellä bodyscenessä, mukava kun silloin tällöin pinnalle hyppää tuntemattomia kovakuntoisia kavereita.

Nyt oli jo isoja sanoja, kiitos! :nolo:

Onko sinulla Perttu aavistuksen leveä keskivartalo vai hämääkö tuo yksi kuva? Mutta lihasta löytyy.:puntti: Ja erityisen hyvää lihaspyöreyttä ja tuollaista noin aloittelevalle jotenkin harvinaisen "kivisen" näköistä lihasta. Todella kunnioitettava halu kehittyä välittyy kyllä katsojalle, oikein kateeksi käy.:D Odotan innolla lavalle nousuasi ja toivottavasti jaksat matkan varrelta pistää vähän kuvia tai videoita.:)

Onko sinulla Perttu aavistuksen leveä keskivartalo vai hämääkö tuo yksi kuva? Mutta lihasta löytyy.:puntti: Ja erityisen hyvää lihaspyöreyttä ja tuollaista noin aloittelevalle jotenkin harvinaisen "kivisen" näköistä lihasta. Todella kunnioitettava halu kehittyä välittyy kyllä katsojalle, oikein kateeksi käy.:D Odotan innolla lavalle nousuasi ja toivottavasti jaksat matkan varrelta pistää vähän kuvia tai videoita.:)

Kiitos tosi paljon positiivisesta palautteestasi! Keskivartaloni tosiaan ei ole sieltä kapeimmasta päästä, muttei mulla kuitenkaan mitään bubble guttia sentään ole. Ja tuossa "yhdessä kuvassa" en jännitä vatsoja :) Jos kuvat kiinnostelee, niin vilaisehan esimerkiksi instagram-tilini, jonne postailen aika tiuhaan tahtiin photoja :) Treenivideoita olisi tarkoitus myös alkaa jossain vaiheessa tuottamaan tubekanavalleni - toivottavasti jo ihan lähitulevaisuudessa.

Tässä pari kuvaa ihan viime päiviltä! ^_^

Liitteet

• 18424135_10155196546753913_7408393243435432522_n.webp
    18424135_10155196546753913_7408393243435432522_n.webp
    55,6 KB · Katsottu: 1 091
  • pukkaripose.webp
    pukkaripose.webp
    76,8 KB · Katsottu: 2 069
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom