Personal Traineria?

Löytyisiköhän täältä tai tietäisiköhän joku jonkun, jota kiinnostaisi auttaa 18-vuotiasta tyttöä treenaamaan vähän enemmän tosissaan? Takana lähinnä epäsäännöllistä lenkkeilyä, "kotitreeniä" jne., nyt on ollut jo pitkään kova halu siirtyä kunnon treeneihin salille, mutta tarvitsisi mukaan ihmisen joka opastaa laitteet ja liikkeet, tekisi treeniohjelman ja piiskaisi aina ne viimesetkin toistot kunnialla läpi.. :D
Olen normaalipainoinen/laiha, joten ei kyse mistään painonpudotuksesta, vaan lähinnä lihasten kasvatuksesta. Henkilön ei siis tarvitse olla mikään ammattilainen, mutta toivottavasti asioihin jossain määrin perehtynyt innokas harrastaja. Etsin siis "personal traineria" koska opiskelijana ei ole varaa kuntosalien tarjoamiin; Oletan, että ei-kouluttautuneelle riittää vaivasta pienempi palkkio? :D Alueena järvenpää-kerava-tuusula-vantaa jne.

Ota yhteyttä fab@wippies.com tai vastaa tähän ketjuun, kiitos!

Tähän on pakko lisätä vielä sen verran, että pääsääntöisesti kuntosalien tarjoamat PTt ovat halpoja verrattuna yksityisiin yrittäjiin.. no, toivottavasti joku osaa auttaa.

En tiedä, millaista tarjontaa tuon alueen saleilla on, mutta ainakin salilla jossa itse käyn (Tampereella) saa muistaakseni ihan parilla kympillä opastuksen laitteisiin, ja treeniohjelman tehtyä. Kyllä kaikilla saleilla varmasti ainakin opastuksen saa liikkeisiin ja laitteiden käyttöön, jos itse etsii treeniohjelman esim. tältä sivustolta. Eihän sekään mitään personaltrainingia ole, mutta auttaisi edes vähän alkuun, ellet ole jo löytänyt apua :).

Mikäli ei ole must olla oikea PT heti suoraan niin voit kyllä löytää itsellesi jeesiä ilman että siitä tarvitsee maksaa. Monet kuntosalilla jo pitempään treenanneet auttavat mielellään uusia ihmisiä. Etenkin jos kysyjä on nuori nainen :)

Eli sieltä omalta saliltakin voi löytyä apua kun menee vaan respaan kysymään että osaisiko joku auttaa. Toinen vaihtoehto on tietenkin kysyä täältä pakkotoistolta ja sopia treenitärskyjä sopiville saleille. Varsinkin jos sitä omaa vakisalia ei vielä ole. Tähän liittyen kyselyä kannattaa pistää tuonne Treeni-puolelle ja/tai myös tuonne "deittiosastolle" jos oma punttipete sattuisi olemaan haaveissa. Treenitärskyt ovat mukava tapa tutustua uusiin ihmisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom