• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Personal Trainer:t

Etsinnässä Oulun seudulta ammattitaitoinen PT:ä naiselle, joka harrastaa liikuntaa monipuolisesti. On koettu zumbat sekä nyrkkisilmässä (muuallakin kuin aamuyöllisessä känkkyjonossa), uusin innostukseni löytyy punttisalin puolelta. Ennen kävin painoja nostelemassa ilman sen suurempaa kiinnostusta, saatika lajin tuntemista.. Ehkä minunkin oli mentävä, kun muutkin meni. Nyt käyn 3-4 kertaa viikossa salilla (tällä hetkellä teen vielä pitkiä sarjoja lyhyillä tauoilla, kohta siirrytään voimapuolelle) ja siihen päälle aerobiset.

Tulevan PT:llä ei ole hengenhätä, koska minulla on vielä voimassaoleva sopimus nykyisen PT:n kanssa. Mutta jokin tässä "suhteessa" mättää, koen sen ehkä enemmän varaemoksi itselleni (hän myös siis nainen). Luonne on liian kiltti, anteeksiantava, ehkä jopa liian ymmärtäväinen. Kun treenaamme yhdessä hän vain laskee rauhalliseen tapaan toistot ja kehuu kun jaksan hyvin, mutta tuskin edes kuulen hänen ääntään (ja ei, kuulossani ei ole vikaa!). Saan ja olen saanut häneltä kuitenkin todella paljon apua tämän projektin aloituksessa, mutta en voisi kuvitellakaan jatkavani pidemmän päälle hänen kanssaan.

Toivoisin siis teiltä vinkkejä Oulun kovaäänisiin tsemppaajiin. Suosittele käyttämääsi tai kaimankaverinsedänkissan käyttämää PT:ä pienen infon kera minulle! Tai suosittele itseäsi.. ;)

KIITOS :worship:

Ikä
36
Jm-fit.com - hiki tulee, ihan sama kumman valmennattavaksi päätyisitkään. Sen voin luvata.

Ja tuon sun trainerin puolesta voin sanoa, että sille ois varmaan hirveen kiva kuulla jos asiakas kaipaa jotain muutosta tilanteeseen.

Kaupunki
Oulun lääni
Onko Pro-am:sta kokemuksia? Tarkoitus olisi ottaa vähän massaa ja treenata muutama kk oikeesti kovasti. Tuolla salilla en tule treenaamaan vaan käyn siellä ehkä kerran kuukaudessa seurannassa/treenaamassa.