Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On.Hei!
Onko kenelläkään kokemusta peroneus hermon vammoista?
On.
Onko kyseessä aito hermon vaurio? Vai oletus/epäily?
Ajattelin jos jollain on vinkkejä onko jotain liikkeitä joita kannattaa välttää ja jos jollain on ollut, niin onko mennyt ohitse, kauanko kestänyt ym (jos esim. leikkauksessa tullut)? Minulla siis ei jatkuva tuo kipu vaan kovempi tulee sitten turvotessa. Kylmä on auttanut hyvin.
Minulla oli alkuun hyvä fysio, joka tiesi kanssa tästä perenoushermosta, mutta nyt vaihtui ja hänellä ei ole mitään tietoa.
Kineesioteipistä on noissa tiloissa usein hyötyä..
Minä lähtisin lihaskalvojen ja neuraalikuduksen kautta ainakin testaamaan tuollaista jalkaa. Niiden perusteella sitten hoito ja kuntoutus. Eli ilman testaamista ja näkemistä en osaa paremmin ottaa kantaa. Lähde siitä teipistä ja jos ei apua, niin sit noihin kalvoihin käsiks.
Netistä (youtube) ei välttämättä saa sinulle sopivaa teippiohjetta, suosita kääntymään jonkun sellaisen puoleen, joka osaa opettaa juuri sinulle parhaan teippauksen.
Ok kiitos! Mitä tuo lihaskalvo ja neuraalikudos tarkoittaa, se ei siis tuohon teippamiseen liity vaan on toinen juttu?
No liittyy kyllä teippaamiseenkin, kaikki vaikuttaa kaikkeen.. Sen vuoksi sanoin, ettei kannata ihan kauheasti netistä etsiä teippausmalleja, koska kineesioteippaus pitää aina tehdä yksilöllisesti!
Mutta muuten on ihan eri juttu.. Ei pysty selittämään lyhyesti..
Mikä leikkaus sull tehtiin? Murtuman/murtumien korjaus? Missä kohti viilto/viillot on? Ja kuinka kauan leikkauksesta on?